Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان وزیر کشور از چند طرح مطالعاتی عمران شهری سنندج و نواحی منفصل از جمله دوشان، آساوله و نایسر بازدید کرد و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.

احمد وحیدی که روز جمعه در بیست و هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کردستان رفته است، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای سنندج،  از ۶ طرح مطالعاتی عمران شهری و مناطق منفصل شهری دوشان و آساوله سنندج بازدید کرد و از موانع موجود در این طرح ها و کمبودهای نواحی منفصل شهری یاد شده مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی همچنین از طرح احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان، تکمیل پروژه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان بازدید کرد.

احداث یک دستگاه پل دو دهنه به طول ۵۱ متر با عرض هر دهنه ۱۸ متر، احداث ۴ عدد رمپ و ۳ عدد لوپ به طول کلی یک هزار و ۵۰۰ متر، احداث ادامه بلوار کردستان به طول ۶۰۰ متر و بلوار آزادگان به طول ۳۰۰ متر و احداث کانال هدایت آب های سطحی پیش ساخته بتنی به طول ۳۶۰ متر، از مشخصات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان است.

کمبود اعتبار، معارض ملکی و زمین های ارتش به مساحت کلی ۳۸ هزار و ۶۴۶ مترمربع از مشکلات این طرح است برای تکمیل این طرح یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

بازدید از تکمیل طرح کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد هم از جمله برنامه های امروز دکتر وحیدی بود این طرح ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، وی از طرح اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان هم بازدید کرد؛  مشکلات این پروژه کمبود اعتبار و معارض با زمین های ارتش و کمبود اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی است.

طرح مطالعاتی احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی نایسر دیگر طرحی بود که وزیر کشور از آن بازدید کرد. کمبود اعتبار و معارض ملکی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر از مشکلات آن بوده و برای تکمیل این طرح یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وزیر کشور همچنین از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه سطحه میدان محمدی بازدید کرد. از جملات موانع این طرح معارض دیوار اداره زندان و تعادنی ها و کمبود اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی است. پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق از سمت سنندج به همدان نیز مورد بازدید احمد وحیدی قرار گرفت.

تعریض پل قشلاق به طول ۳۰۰ متر به عرض ۹ متر، ۳ دهنه ۲۰ متری و ۲ دهنه ۵ متری، ۱۲ عدد ستون به ارتفاع ۵ متر و اجرای روسازی از مشخصات این طرح بوده و ۲۵۰ میلیارد ریال برای اتمام آن نیاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تقاطع غیرهمسطح آزادگان احداث تقاطع غیرهمسطح طرح مطالعاتی کمبود اعتبار میلیارد ریال اسلام آباد وزیر کشور یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی بعدازظهر شنبه ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج و حضور در جلسه هم‌اندیشی که با حضور، مشاور امور مجلس و استان‌ها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون میراث‌فرهنگی و کارشناسان این اداره‌کل در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بناهای تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور افزود: باید حریم‌ها را با لحاظ اینکه مردم کمتر دچار آسیب شوند، اصلاح کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

در این جلسه مقرر شد مشاور واجد شرایط و صلاحیت کار در بافت‌های تاریخی تعیین و موضوع در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 6090228

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه