Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ مأموران رژیم پهلوی با حمله به مسجد گوهرشاد در مشهد مقدس بیش از هزار و ۶۰۰ نفر را به شهادت رساندند. 

وی افزود: دلیل به شهادت رساندن این افراد دفاع آنان از حجاب و عفاف و مبارزه جدی با کشف حجاب رضاخانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد:  رضاخان نیز می خواست به هر نحو ممکن آن  کشف حجاب را در کشور اجرا کند اما با مخالفت های شدید از سوی مردم و به ویژه زنان و روحانیان مواجه شد.    

وی با اشاره به ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب، گفت: لازم است که نظارت بیشتری بر نحوه پوشش کاکنان زن و دختر در دستگاه های اجرایی این استان شود. 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف از واجبات دینی است، عنوان کرد: غرب به دنبال ترویج فساد، فحشا، بدحجابی، برهنگی، ولنگاری، بی حیایی و پوشش های نامناسب در کشورهای اسلامی است و برای تحقق این توطئه شوم خود از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرده و تمامی ابزارها، امکانات و روش ها را نیز به کار گرفته است.   

 امام جمعه یاسوج گفت: بدحجابی و پوشش های نامناسب به هیچ وجه شایسته و در خور شأن و منزلت زنان و دختران ایران اسلامی نیست. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: آرایش های نامتعارف، پوشیدن لباس های تنگ و نازک و بدحجابی نوعی خودباخنگی در مقابل فرهنگ غرب بوده و خلاف شرع و قانون است.   

وی بیان کرد: پوشش های نامناسب، بدحجابی و آرایش های نامتعارف از جمله دلایل اصلی بروز انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی به ویژه طلاق در کشور و این استان است.   

آیت الله حسینی با اشاره به ۹ ذیحجه روز عرفه، عنوان کرد: تأکیدهای فراوانی در روایات متعدد در مورد اهمیت و جایگاه والای این روز شده است. 

وی ابراز داشت: این روز مهم به عنوان روز نیایش، مناجات و راز و نیاز نامگذاری شده و عرفه نیز به معنای شناخت خود و پروردگار متعال است. 

آیت الله حسینی با تبریک ۱۰ ذیحجه روز عید قربان، ابراز داشت: این روز یکی از بزرگترین و مهمترین اعیاد مسلمانان بوده و روز قربانی کردن و زیر پا گذاشتن هواهای نفسانی و وسوسه های شیطانی برای رضای خدا و به فرمان الهی است. 

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور روز عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج آیت الله حسینی جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی