Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر با تشریح فلسفه حجاب اظهار کرد: کم‌رنگ شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه پذیرفتنی نیست و این بدعت موجب وارد شدن خسارت روحی ، جسمی و عاطفی فراوان به بانوان می‌شود.  

وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خاطر نشان کرد: حجاب موجب ایجاد آرامش و امنیت شده و تعادل اجتماعی را در جامعه حاکم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حلال و حرام شرعی ربطی به خانواده‌ها ، والدین و همسر ندارد و رعایت حجاب در حقیقت رعایت حدود شرعی و حق الهی است.

حجت‌الاسلام باوقار در ادامه با انتقاد از تامین نشدن آرد خام عشایر و خالی بودن چهار ماهه پست بخشداری مرکزی خواستار توجه جدی مسئولان به این دو موضوع مهم شد. 

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار از نبود ثبات و شناور بودن قیمت برخی اقلام ضروری مردم انتقاد کرد.

تبریک هفته شهرداری و تقدیر از شهرداری مشگین‌شهر در رسیدگی به مناطق محروم ، تشریح آداب عید قربان و دعوت شهروندان به شرکت در دعای عرفه از دیگر سخنان امام جمعه مشگین‌شهر بود.

برچسب‌ها مشگین شهر روز عفاف و حجاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر روز عفاف و حجاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مشگین شهر روز عفاف و حجاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند