Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ضمن اعلام سفر قریب الوقع خزایی رئیس سازمان سینمایی کشور و معاونین به استان که بعد از سال‌ها اتفاق خواهد افتاد ابراز خشنودی کرد و گفت: در سطح ملی نیز شورای عالی سینما به ریاست معاون اول رئیس جمهور بعد از ۱۰ سال احیا شده است که نشان از اهمیت دولت به مقوله سینما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر نقش آموزش گفت: آموزش وظیفه اصلی کار انجمن‌ها است و تاکنون نیز کار‌های خوبی انجام شده و باید برای پویا‌تر شدن حوزه فعالیت‌های عرصه فیلم و عکس تلاش کرد و از ظرفیت‌هایی که وجود دارد استفاده کرد، به ویژه در حوزه فیلم کوتاه، برپایی نشست ها، برگزاری کارگاه ها، شب‌های فیلم برنامه ریزی کرد و ما نیز با تمام توان پای حمایت از هنرمندان و فیلمسازان ایستاده ایم.

قانعی از پیشنهاد برگزاری «شب فیلمساز» توسط انجمن سینمای جوان استقبال کرد و گفت: از طریق شب فیلمساز و هنرمند می‌توان با احترام و تکریم همه سینماگران و هنرمندان را گرد هم آورده و ضمن تجلیل از فعالان این عرصه، برنامه ماندگاری برگزار شود.

با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی، روح‌الله رنجبری، مدیرگروه سینمایی این اداره کل و فیلمسازان شیرازی، اختتامیه هفته فیلم و عکس کرمان در محل سینما فرهنگ شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس سفر به فارس رئیس سازمان سینمایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس