Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشان در واکنش به خبر تسنیم گفت: دو هزار میلیارد ریال اعتبار ویژه تکمیل شهرک ماهیان زینتی کاشان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، محمدشریف زارعی ظهر‌ امروز در آستان‌ امامزاده ولی بن موسی‌الکاظم(ع) راوند اظهار داشت: امسال به شکرانه حضور ریاست جمهوری در آستان اصفهان و پیگیری از ماه‌ها پیش پروژه‌های منطقه احصا و میزان اعتبارات لازم برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبارات تخصیص یافته بعد از اصفهان مربوط به شهرستان کاشان بود، افزود: حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار بعد از برگزاری جلسات مختلف به کاشان اختصاص پیدا کرد و یکی از پروژه‌ها دهنه دوم پل راوند است که حدود 100 میلیارد تومان برای احداث آن اختصاص پیدا کرد.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه 200 میلیارد تومان بودجه ویژه شهرک ماهیان زینتی اختصاص پیدا کرد، ابراز داشت: بخش قابل توجهی از ماهیان زینتی کشور در منطقه راوند کاشان تولید می‌شود و با اختصاص این بودجه بهره‌برداری از این شهرک صنعتی تسریع پیدا می‌کند.

وی ضمن اشاره به برپایی میز خدمت در شهرستان کاشان گفت: لازم است علاوه بر حضور در میان مردم بر پایه نرم‌افزارهای کاربردی اقدامات نظارتی توسط مردم صورت می‌پذیرد و از طرفی میز خدمت نیز با حضور مسئولان شهرستان کاشان در منطقه راوند کاشان برپا می‌شود.

استاندار مرکزی: مشکلات شهرک صنعتی کاوه با مشارکت بنیاد مستضعفان برطرف می‌شودمعاون وزیر صنعت: تصویب 1200 میلیارد تومان برای کمک به کسب‌وکارهای خردبیش از 1000 فرصت شغلی در واحدهای صنعتی استان بوشهر ایجاد می‌شود + تصویر

به گزارش تسنیم؛ این خبرگزاری در خبری تحت عنوان "راه‌اندازی شهرک ماهیان زینتی کاشان گرفتار پیچ و خم مشکلات با 40درصد عقب ماندگی" به مشکلان ناشی از عدم بهره‌برداری از این شهرک پرداخته بود.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه 1401 بودجه 1401 شهرک ماهیان زینتی شهرستان کاشان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن محور دره شهر، پلدختر در دو مرحله و به طول ۱۱ کیلومتر از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان