Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر ایلام در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع با هزینه تقریبی ۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۲  احداث و افتتاح شد اما بعد گذشت ۹ سال کماکان این ورزشگاه تکمیل و راه اندازی نشده است.

مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ظهر امروز در مورد  تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام به خبرنگار فارس گفت: این پروژه در مناقصه قرار گرفته است و در ۲۰ تیرماه برنده این مناقصه مشخص می‌شود و بعد انعقاد قرارداد کار تکمیل آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تکمیل این پروژه به مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پاسخ خبرنگار ما در مورد مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام گفت: در بحث روشنایی و نور ورزشگاه مشکلاتی وجود دارد که باید سیستم آن ترمیم و تنظیم شوند.

علی‌شائی در این مورد بیان داشت: برای استفاده از سکوهای ورزشگاه، زیر سکوها که شامل دو تا رختنکن و ۷ تا ۸ تا اتاق هستند (در آینده برای هیات‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند) با توجه به اینکه  موارد ذکر شده مشمول زمان شده‌اند باید مجددا بهسازی و باسازی شوند تا مورد استفاده قرار بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: این ورزشگاه در حال حاضر برای استفاده فوتبال و دومیدانی هیچ مشکلی ندارد همان طور که الان نیز مورد استفاده قرار میگیرد و این ورزشگاه میزبان  مسابقات  فوتبال تیم پالایش گاز ایلام نماینده استان در  لیگ برتر بانوان است که به جز ماه رمضان در اینجا مسابقات خود را میزبانی میکنند.

وی افزود: همچنین مسابقات قهرمانی دومیدانی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه ایلام در ماه گذشته در پیست این ورزشگاه برگزار شد و هیات دومیدانی نیز در این ورزشگاه فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشگاه مناقصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تظاهرات ضدصهیونیستی و حمایت از فلسطین در آمریکا همچنان ادامه دارد و با همین هدف، روز گذشته هزاران نفر از مسلمانان و حامیان فلسطین در پایتخت آمریکا نماز جماعت برپا کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است