Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با شناسایی سه مورد دیگر، تعداد مبتلایان به وبا در استان به هشت نفر رسید. - اخبار استانها -

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با قطعی شدن ابتلای سه فرد دیگر در استان کرمانشاه تعداد موارد ابتلای قطعی به وبا در استان کرمانشاه به 8 نفر رسید‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یک نفر از موارد مبتلای جدید پدر یک خانواده است که به اقلیم کردستان عراق مراوده داشته و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که دو نفر از اعضای خانواده این فرد یعنی همسر و یکی از فرزندان وی نیز به وبا مبتلا شده‌اند.

تعداد مبتلایان ‌وبا در استان کردستان به 34 نفر افزایش یافتتعداد مبتلایان ‌وبا در استان کردستان به 32 نفر افزایش یافتتعداد مبتلایان به وبا در استان کرمانشاه به 5 نفر رسید

شکیبا گفت: افراد مبتلا شده به وبا در استان کرمانشاه تاکنون مربوط به شهرستان‌های روانسر، جوانرود و پاوه بوده است.

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود دستورات بهداشتی را به صورت جدی رعایت کرده، مواد غذایی را از مراکز معتبر تهیه کرده، از فروشندگان دوره‌گرد و دستفروشان خرید نکنند و از استفاده از منابع آبی نامطمئن خودداری کنند.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان بیمارستان وبا در استان کرمانشاه تعداد مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد

ایسنا/کرمانشاه یک متخصص تغذیه گفت: مصرف برخی خوراکی‌ها می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

دکتر یحیی پاسدار با بیان اینکه مطالعات متعدد در تمام دنیا نشان داده که مصرف برخی خوراکی‌ها می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را تشدید کند، افزود: از جمله این خوراکی‌ها، غذاهای سرخ کردنی است، زیرا در دمای بالا روغن ها سبب تولید یک نوع ماده اسیدی می شوند که احتمال ابتلا به سرطان را تشدید می کند.

وی گفت: باقی مانده سموم در میوه‌ها و یا مصرف سبزیجاتی که در محیط‌های آلوده پرورش داده شده‌اند نیز سبب افزایش احتمال ابتلا به سرطان خواهد شد.

این متخصص تغذیه مصرف ماهی یا دیگر فرآورده‌های دریایی که در آب های آلوده و یا آب هایی که فاضلاب کارخانجات وارد آن می شود، پرورش یافته‌اند را نیز در افزایش احتمال ابتلا به سرطان موثر دانست.

پاسدار با بیان اینکه توصیه می شود از مصرف خوراکی هایی که ریسک بیماری و عوامل سرطان‌زا را افزایش می دهند پرهیز شود، گفت: در مقابل پیشنهاد می شود از مواد غذایی ضدسرطان همچون سبزیجات سالم و مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین«سی» استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • رضا شیخی درگذشت
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور