Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در پاسخ به مطلب مندرج در خبرگزاری فارس با عنوان «پرداخت کارانه نجومی به یک پزشک/ انتظار چند ماهه کادر درمان برای دریافت مطالبات»، نوشت: به روزرسانی پرداخت کارانه‌ها و سایر مطالبات تمام همکاران عزیز از اصلی‌ترین دستورکارهای مدیریت دانشگاه بوده و هست و آنچنان که همکاران عزیز دانشگاهی مستحضرند در دوران ۷ ماهه مدیریت کنونی دانشگاه تاکنون تعداد ۷ ماه کارانه و ۶ ماه اضافه کار پرداخت شده که مبلغی بالغ بر۳۰۰۰ میلیارد ریال است که ان‌شاءالله تا به‌روز رسانی کلیه مطالبات همکاران در همه سطوح خدمتی با تمام توان تلاش‌ها ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به تأکید است که هرگونه پرداخت از قبیل کارانه و اضافه کار و سایر پرداخت‌ها در چارچوب قوانین و مقررات و زیرنظر نهادهای نظارتی است و در این موارد پاسخگوی نهادهای فوق‌الذکر بوده و هستیم. 

در ادامه لازم به ذکر است دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس مصوبات هیأت امنا و هیأت رئیسه دانشگاه‌ها دارای اختیاراتی هستند که حسب مورد و در شرایط خاص از این اختیارات استفاده می‌نمایند.

 حمایت مالی از پزشکان متخصص و فوق تخصصی که مجوز مطب به آنها داده نشده است و به صورت تمام وقتی مشغول به خدمت می‌باشند از مصوبات هیأت رئیسه دانشگاه بوده و به صورت موردی و در شرایط ویژه از جمله بروز مشکل شخصی  با ملاحظه میزان مطالبه از دانشگاه و مجوز قانونی پرداخت تا ۷۰ درصد آن و رعایت قانون  و در راستای تداوم ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به صورت علی الحساب و استهلاک در ماه‌های بعد در این خصوص اقدام می‌گردد. 

در خصوص پرداخت کارانه به یکی از همکاران جراح فوق تخصص که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است لازم به توضیح است که با توجه به خدمات ارزشمند ایشان در ارائه خدمت به بیماران و انجام عمل‌های جراحی به بیماران آسیب دیده از سوختگی‌های شدید و لحاط نمودن این نکته که این پزشک فوق تخصص جراح فاقد مطب است و مجوز مطب برای ایشان صادر نشده است و عملکرد کارانه‌ای ایشان حدود ۲.۵ میلیارد تومان بوده و مبلغ پرداختی به ایشان در صد کمی از مطالبات عقب مانده ماه‌های گذشته است، به همه همکاران عزیز اطمینان خاطر می‌دهیم که این نوع پرداخت استثنایی فقط و فقط در راستای حمایت از پزشکان متخصص و فوق تخصص به منظور تداوم ارائه خدمت به مردم و ماندگاری پزشکان در استان است.

در پایان خاطر نشان می‌سازد کارانه گروه پزشکی طبق تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ از سقف پرداخت ۳۹۲۰۰۰۰۰۰ ریال مستثنی شده است و به کار بردن لفظ نجومی صحیح نمی باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کارانه پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است