Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام «صادق صالحی» در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین اضافه کرد: نقش مردم ، نهاد ها و نخبگان و اهالی رسانه  در راستای ایجاد امنیت در جامعه بسیار مهم است زیرا حفظ امنیت روانی از مهمترین وظایف حاکمیت و مردم است و از بزرگترین دغدغه های هر نظام سیاسی است که با عناصر اقتصادی، ایدئولوژیک فرهنگی و نظامی پیوند خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه همچنین با اشاره به آغاز هفته مالیات ( ۱۶ تیر لغایت ۲۲ تیرماه) گفت: پرداخت مالیات یک مشارکت ملی است و کسانی که در این عرصه فعالیت دارند در واقع یک جهاد ملی انجام می دهند و باید از تلاشگران جبهه اقتصادی تقدیر و تشکر کنیم و بدانیم که پرداخت مالیات باعث توسعه و عمران و آبادانی و رشد کشور خواهد شد و در جهت بهداشت و سلامت جامعه کمک شایانی خواهد نمود.

وی گفت: مودی مداری و عدالت اجتماعی باعث توسعه و رشد جامعه می شود و مالیات محور توسعه و اساس عدالت اجتماعی است.

خطیب جمعه قصرشیرین در ادامه خطبه هایش گفت: بانوان نقش مهمی در فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در ابعاد فردی و اجتماعی جامعه دارند و این جهاد عفاف فریضه اول برای بانوان مسلمان است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب افزود: در قرآن کریم بارها به امر حجاب و عفاف تاکید شده و در این رابطه یوسف پیامبر مبتلا شد و در اثر عفاف نجات پیدا کرد و مریم مقدس نیز امتحان شد و در پرتو عفاف رهایی یافت از این رو بر همه ما عفیف بودن و رعایت حجاب واجب است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: بانوان ما باید مریم وار وارد میدان مطالبه و پیگیری در حوزه الهی عفاف و حجاب شوند و جهاد نمایند و مردان نیز با تقوا در این عرصه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفته بودند در دیدار با بانوان به آن ها می گفتم که چادر شما از هوای من مقدس تر است زنی که چادر بر سر دارد به نوعی امر به معروف می‌کند و ارزش چادر بانوان بسیار بیشتر از عبای علماست.

وی در ادامه با اشاره شخصیت حضرت علی(ع) و عید غدیر و امامت گفت:  امام علی علیه السلام مهمترین پیوند در میان مومنان را پیوند مکتب ولایت می شمارد از هر پیوند دیگری از حیث نژاد، زبان ملیت، حزب و خانواده برتر و بالاتر است و شعاع این ولایت الهی تمام زمانها و مکانها را فرا می‌گیرد و همه انسان ها در گذشته ، امروز و آینده را  مجموعه ی الهی ولایت گرد می آورد.

خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: جامعه امروزی ما توجه داشته باشد که نباید امام خود را در بحران ها و خطرات تنها بگذارد و ما درسی که از کوفه و از سفیر سیدالشهدا (ع) که وظیفه خود را به خوبی انجام داد می گیریم این است که امام و ولایت را نه اینکه تنها نگذاریم بلکه به صورت جدی مطیع فرامین آن باشیم.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به ادعای رئیس دایره سایبری رژیم صهیونیستی که سال گذشته حدودی هزار و  ۵۰۰ حمله سایبری مختلف علیه جبهه داخلی را خنثی کردند که از سوی ایران انجام شده بود ، گفت: محور مقاومت سال‌هاست که در مقابل رژیم صهیونیستی به سطح قابل توجهی از بازدارندگی نظامی دست یافته و بازدارندگی در عرصه سایبری هم می‌تواند هزینه‌های تلاویو را بالا ببرد.

حجت الاسلام صالحی افزود: رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته بارها با حملات سایبری روبرو شده و یک گروه کره ای به نام عصای موسی بارها به دستگاه‌های امنیتی اسرائیل نفوذ کرده و اطلاعات زیادی را به دست آورده است و با آسیب رساندن به بخش‌های مالی و زیربنایی رژیم نگرانی صهیونیست ها موجب شده است.

خطیب جمعه قصرشیرین در ادامه خطبه هایش همچنین گفت: پس از ۲سال وقفه به دلیل بیماری جهانگیر کرونا ، ائتلاف ناتو در نشست مادرید که با حضور برخی کشورهای شهر مانند ژاپن و کره جنوبی برگزار شد، یک سند راهبردی جدید را برای یک دوره هشت ساله تصویب کرد و در این نشست به طور رسمی از کشورهای فنلاند و سوئد برای پیوستن به ناتو دعوت به عمل آمد.

وی اظهار کرد: مخالفت ترکیه با پیوستن این ۲کشور و سپس رضایت اردوغان به پیوست این ۲کشور نشان داد جهان غرب در تقویت ناتو مصمم تر از گذشته است، لاف ناتو در سند استراتژیک جدید خود، روسیه را مهم‌ترین و اصلی‌ترین تهدیدی برای امنیت صلح و ثبات در منطقه می دانند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد. 

برچسب‌ها قصرشیرین مالیات حجاب و عفاف خطبه ها قرآن کریم امنیت رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین مالیات حجاب و عفاف قصرشیرین مالیات حجاب و عفاف خطبه ها قرآن کریم امنیت رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی جمعه قصرشیرین حجت الاسلام خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند و باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت بیش از این استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارگران و نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل، اظهار داشت: عزت، استقلال و عظمت یک کشور مرهون تحولات علمی است؛ چرا که علم سلطان است و مبدأ تغییر و تحول در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضرورت بها دادن به نظام تعلیم و تربیت را با توجه به نقش تأثیرگذار آن در تربیت نخبگان و نیروهای کارآمد جامعه یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محور و اساس تحول و توسعه نیروی انسانی است، باید به نظام آموزش و پرورش بها داده شود تا بهترین و خلاق‌‌ترین نیروها در این مجموعه پرورش یافته و تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خیر و نیک، معلم سرشار از برکت برای جامعه و حرکت پیشرونده آن است و باید همه قدر این نیروهای ارزشی را بدانیم و در کنار آنها به تربیت و تعالی نسل آینده کمک کنیم.

عاملی جامعه، خانواده و مدرسه را سه ضلع اصلی اصول و مبانی تربیتی و تحقق نظام تعلیم و تربیت شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: باید در مسیر توسعه و پیشرفت قدر این ذخایر ارزشمند را بدانیم و در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان تلاشی جدی‌تر انجام شود.

وی به نقش و جایگاه کارگران در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و ادامه داد: کارگران عنصر اصلی در تحقق این شعار هستند و باید به تقدس کار و درآمد حاصل از کار شایسته و کسب روزی حلال بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارگران در حقیقت چرخ‌های توسعه کشور را با تلاش شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و باید این نیروها مورد ارزش و تکریم بیشتری قرار گیرند.

عاملی، همچنین هفته عقیدتی، سیاسی سپاه را به تلاشگران گمنام این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد ارزشی شکل گرفت تا بهترین نیروها در مسیر تربیت ارزشی و آسمانی قرار گرفته و بتوان تحولات خوبی را در مجموعه سپاه پاسداران و عظمت تحولی آن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: عقیدتی، سیاسی سپاه در حقیقت کانون اصلی و مرکزیت حرکت تحولی این مجموعه به شمار می‌رود و باید مخلص‌ترین نیروها در این نهاد به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه