Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله خاتمی گفت: ناهیان منکر از اقدامات خودسرانه که خود آن هم منکر است، بپرهیزند.

امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه حجاب برای تکریم شخصیت زن است چراکه زن گوهر است، گفت: اصرار ما بر حکم حجاب نادیده گرفتن سایر مفاسد نیست؛ از جمله کسانی که گیر داده، گیر می دهیم و گیر خواهیم داد به دزدی ها خطبای نماز جمعه من جمله بنده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله خاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه دزدی و اختلاس هم در کنار بی حجابی هم گناه است گفت: بسیاری از بی حجاب ها زن و بچه همان دزدها و مفسدان اقتصادی هستند؛ منش بانوان ایرانی در تاریخ همیشه بر حفظ حجاب بوده است؛ دو نفر در تاریخ ایران نماد تاریخچه بی حجابی هستند، یکی قره العین بهایی بود و دیگری رضاخان.

امام جمعه موقت تهران همچنین گفت که امروز مسئله حجاب از مسئله فرعی گذشته و به مسئله اصلی تبدیل شده و هر دولتی در جهان بخواهد خود را دوست یا دشمن اسلام نشان دهد بر حجاب یا بی حجابی جامعه تاکید می کند.

آیت الله خاتمی بر مبارزه قانونی با منکر بی حجابی تاکید کرد و در این راستا توصیه کرد ناهیان منکر از انجام اقدامات خودسرانه که خود آن هم منکر است، بپرهیزند.

خطیب نماز جمعه تهران بار دیگر تاکید کرد که کار خودسرانه در نظام جمهوری اسلامی ممنوع و خلاف شرع است.

آیت الله خاتمی در پایان خطبه های نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه در گناه بی حجابی سه گروه بی حجابان، فراهم کنندگان بستر بی حجابی و مشوقان به بی حجابی شریک هستند، بر قانون بودن حجاب تاکید داشت، اجباری نامیدن قانون حجاب را مغلطه و نفس واژه حجاب اجباری را واژه ای غلط برای تخریب حجاب دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آیت الله خاتمی نماز جمعه بی حجابی بی حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق (ع) مرد مبارزه، مرد علم و دانش و مرد تشکیلات بود.

وی افزود: همه حرفهای درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن و اندی به وسیله مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود، همه آنها را امام صادق (ع) به شکل درست بیان و با تحریفات مقابله کرد.

امام جمعه الوند رهبر معظم انقلاب، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت دانست و با اشاره به اینکه آموزش وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری با هیچ دستگاه دیگری قابل مقایسه نیست اضافه کرد: هویت سازی نسل نوجوان و جوان و ایجاد شوق و امید در او، تحول مستمر، توانمندسازی مادی و غیرمادی معلمین، حمایت از مراکز تربیت معلم، تقویت معاونت پرورشی و الگوسازی در جامعه معلمین، مهمترین سرفصل‌های کاری آموزش وپرورش است.

وی با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در نظام آموزشی دولت سیزدهم رخ داد، ادامه داد: هنوز هم بودند کسانی که در بدنۀ دولت به این سند اعتقاد داشتند این سند به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود درحالیکه برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: غرب برای نجات خودش هم که شده چاره‌ای جز حمله به مقوله حجاب و عفاف در ایران اسلامی ندارد.

وی عنوان کرد: فتنه زن، زندگی، آزادی یک اتفاق و رخداد صرف در پاییز ۱۴۰۱ نبود بلکه یک رویداد با برنامه حداقل ده ساله بود که دستکم از ابتدای دهه ۹۰ به تدریج شروع شده بود.

امام جمعه الوند ادامه داد: رهبر معظم گسترش تظاهرات حمایت از ملت فلسطین در آمریکا و کشورهای دیگر را نشانه استمرار اولویت مسئله غزه در افکار عمومی جهان دانستند و فرمودند جنایات رژیم صهیونیستی و همدستی آمریکا با او، حقانیت مواضع نظام و ملت ایران را در نفی رژیم اشغالگر و بدبینی به آمریکا اثبات کرد و همه بدانند هیچ راه حلی برای حل مسئله فلسطین جز بازگشت این سرزمین به صاحبان مسلمان، یهودی و مسیحی آن وجود ندارد و روابط با رژیم صهیونیستی و عادی سازی، مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری ائمه جمعه را از ورود به کارهای اقتصادی منع کرده‌اند، ادامه داد: فشارها در رابطه درآمدها و هزینه‌های مصلی و نماز جمعه برای منصرف شدن ما از مبارزه با فساد در الوند است اما ما از مباره با فساد دست بر نخواهیم برداشت ولو بعضی‌ها احساس خطر کنند.

کد خبر 6095737

دیگر خبرها

  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟