Web Analytics Made Easy - Statcounter

حس رانندگی عنوانی مسابقه‌ای است که در سال ۲۰۲۲ توسط Codemasters عرضه شده و چهارمین نسخه از سری بازی‌های Grid محسوب می‌شود و روایت راننده‌ای تازه کار است که به قصد قهرمان شدن پا به عرصه اتومبیل رانی می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا،  وقتی که اولین نسخه از این سری بازی عرضه شد پر از نوآوری های جذاب و خلاقیت هایی بود که هر طرفدار بازی های مسابقه ای را مجبور به تجربه خود میکرد اما متاسفانه بهترین نسخه این سری همان نسخه اول بود و در ادامه نسخه‌های دیگر نتوانستد به خوبی نسخه اول عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این نسخه میتواند پایانی برای این کابوس باشد؟

گرافیک و فضای بصری بازی کاملا مطابق با یک بازی سال ۲۰۲۲ است و از طراحی ماشین ها و کابین آنها تا محیط نقشه ها و پیست مسابقه همه و همه توانایی استفاده از قدرت سخت افزارهای روز دنیا را دارند که البته در طراحی جزییات بعضی از ماشین ها کم لطفی شده اما با توجه به روان بودن بازی و اجرا شدن آن با نرخ ۱۲۰ فریم میتوان نمره خوب و قابل قبولی به بازی داد.

استفاده از بازیگران واقعی و ساخت فیلم‌های واقعی برای پیشبرد داستان بازی ایده بسیار خوبی تلقی شده که میتواند جذابیت بخش داستانی را دوچندان کند اما ای کاش داستان بازی بیشتر پخته و بیشتر به عمق آن پرداخته میشد تا شاهد لحظاتی کسالت بار و خسته کننده نبودیم. داستان کلی بازی درباره راننده‌ای بی نام و نشان است که می‌خواهد قهرمان شود و به همین دلیل وارد فصل های مسابقات میشود که اگر این راننده نیز به جای فقط یک اسم توسط یک بازیگر واقعی به تصویر کشیده می‌شد و فیلم‌های پخش شده در بازی فقط درباره رقبایمان نبود شاید با یک داستان ماندگار همراه می شدیم.

گیمپلی بازی در راستای نسخ قبلی طراحی شده و تا حدودی مثل نسخه قبلی است.

تعداد ماشین ها و تنوع آنها بالاست اما متاسفانه بزرگترین نقطه ضعف بازی در یکسان بودن حس همه‌ی ماشین‌ها است که حس رانندگی و شتاب و فیزیک یکسانی عرضه می‌کنند که این باعث میشود که تجربه بخصوص شما از هر ماشین تا حد زیادی بدون لذت خاصی همراه باشد که اگر می‌خواهید تجربه خاصی از هر ماشین کسب کنید شاید فقط حالت بارانی بازی و یا ترمز گرفتن با هر ماشین بتواند به کمک شما بیاید.

گیمپلی بازی در دیگر بخش ها عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهد و وقتی آن را با طراحی بی‌نظیر پیست های بازی ترکیب می‌کنیم می‌توان گفت به عنوان یک اثر آرکید با بازی‌ای جذاب طرف هستیم.

سیستم نمسیس بازی دقیقا مثل نسخه قبلی عمل کرده و بدون هیچ تغییری باقی مانده و همچنان اینکه اگر شما به ماشینی ضربه بزنید راننده آن به خاطر سپرده و بعدا به شما ضربه می‌زند صرفا ادعای سازندگان بوده و در عمل هوش مصنوعی بازی برای اهمیت به این سیستم برنامه ریزی نشده است.

بازی در بخش موسیقی و صداگزاری خود را نشان می‌دهد بطوری که به جای موسیقی راک در اکثر بازی ها شاهد موسیقی حماسی هستیم که اتفاقا بسیار تغییر و خلاقیت خوبی محسوب شده و حس فوق العده ای را همراه با خود به ارمغان میاورد.

بطور کلی Grid Legends بازی ای قابل قبول و جذاب است که به طرفداران این سبک بازی پیشنهاد می‌شود.

پی‌نوشتی برای والدین 

والدین محترمی که قصد خرید بازی Grid Legends را برای فرزندان خود دارند، باید بدانند که بازیکنان در این بازی به عنوان یک راننده تازه کار وارد دنیای اتومبیلرانی شده و باید برای قهرمانی تلاش کنند. این سری از بازی ها به سرعت و دقت احتیاج دارند و در لحظاتی هیجان بالایی به مخاطب القا می کنند. لطفا در هنگام خرید به نشان رده بندی سنی اسرا روی محصول دقت کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازیCPU: Intel i3-2130, AMD FX-4300RAM: 8 GB RAMGPU: NVIDIA GTX 950, AMD RADEON RX 460OS: 64-bit Windows 10/11Storage: 50 GB available spaceسیستم پیشنهادی برای اجرای بازیCPU: Intel i5-8600K, AMD Ryzen 5 2600XRAM: 16 GB RAMGPU: Nvidia GTX 1080, AMD RX 590OS: 64-bit Windows 10/11Storage: 50 GB available space

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمول یک متوسطه اول ١٢ سال بازی جدید مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک بازی اکشن بازی پلی استیشن بازی 2022 بازی ps5 بازی ps4 بازی اندروید بازی رایگان بازی Xbox بازی ماشین بازی جدی بازی نوجوانان ماشین ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ ۲ تن درپی وقوع دو تصادف رانندگی در معابر پایتخت در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات دو تصادف رخ داده در معابر تهران در شب گذشته گفت: متاسفانه در شب گذشته، دو تصادف در تهران رخ داد که  در جریان آن دو تن جان خود را از دست دادند. 

 مرگ موتورسوار در کورس با پراید

وی با اشاره به جزئیات یکی از تصادفات افزود: در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته در محدوده شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، قبل از خیابان مالک اشتر، یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که با یک موتورسیکلت کوروس ناگهانی گذاشت در این کوروس، ناگهان موتورسیکلت با قسمت عقب اتوبوس درحال حرکت برخورد کرد.

شریفی گفت: بر اساس گفته شاهدان، راننده پراید به جای اینکه به کمک هموطن خود یعنی راکب موتورسیکلت بشتابد؛ صحنه تصادف را ترک کرده و از محل متواری شد. متاسفانه این برخورد باعث شد راکب موتورسیکلت جان خود را از دست بدهد اما اگر راننده پراید به کمک این فرد می رفت ممکن بود این فرد نجات پیدا کند. 

فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر

وی با اشاره به دومین تصادف که به فاصله ۱۰ دقیقه پس از حادثه قبلی رخ داد، گفت: در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته، تصادف دیگری نیز  در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان آزادی رخ داد. در این تصادف، یک دستگاه خودرو پراید با عابرپیاده که مردی ۳۵ ساله است؛ برخورد کرد که متاسفانه در جریان آن  عابرپیاده بلافاصله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

وی درباره مجازات راننده متواری از صحنه تصادف افزود: بر اساس ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی، هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند؛ حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  از رانندگان خواست در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و فوتی در سطح معابر، قبل از هرگونه اقدامی، خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس و اورژانس تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!