Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه با حضور در محل حفاری تونل قطار شهری، توضیحاتی در مورد ادامه روند عملیات این قطعه ارائه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، پس از انتشار خبر ریزش بخشی از تونل قطار شهری کرمانشاه در قطعه دوم و زیر محدوده بافت قدیمی شهر، خبرنگار تسنیم برای آگاهی مخاطبان از وضعیت تونل و ادامه روند عملیات اجرایی این قطعه با مسئول اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه در محل حادثه ریزش تونل گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه در این رابطه گفت: از دیروز صبح با یک زون ناپایدار در قطعه دوم تونل قطار شهری کرمانشاه در کیلومتر 8.875 در عمق 29 متری مواجه شدیم که وضعیت تونل مورد رصد مشاوران سازمان قرار گرفت که در عصر روز پنجشنبه مرحله هشدار را برای وضعیت تونل اعلام کردیم و مسئولان شهری و استانی در جریان موضوع قرار گرفتند.

مهدی غلامرضایی افزود: شب گذشته مسئولان استانی از وضعیت تونل بازدید کردند و جلسه ستاد بحران در محل کارگاه قطار شهری کرمانشاه تشکیل شد که در این جلسه تصمیم گرفته شد برای حفظ ایمنی شهر در خیابان مدرس حد فاصل میدان آزادی تا سه راه نواب محدودیت تردد اعمال شود تا تیم فنی بتواند پس از ریشه یابی مشکل تونل، آن را برطرف کند.

وی گفت: به شهروندان اطمینان می‌دهیم برای بررسی وضعیت تونل جلسه‌ای با حضور بهترین مشاوران کشور به شیوه ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود تا مشکل کنونی حفاری تونل ریشه یابی شده و بهترین راهکار برای ایمن سازی این قسمت از تونل ارائه شود.

معاون سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه در مورد وقوع چنین مشکلاتی در حفر تونل مترو گفت: در موضوع حفاری تونل همواره نشست و ریزش وجود دارد و در حفاری این تونل نیز در دو سال گذشته این موارد وجود داشته است اما به دلیل اینکه تونل هم‌اکنون در بافت اصلی شهر حفاری می‌شود و برای حفظ ایمنی شهروندان تصمیم به بسته شدن خیابان بالای تونل گرفته شد.

بخشی از تونل در حال ساخت قطار شهری کرمانشاه ریزش کرد / اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان مدرستکمیل 7 خط مترو و احداث 4 خط جدید تا پایان سال 1405مرحله نخست خط 2 مترو شیراز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

 

غلامرضایی با بیان اینکه این وضعیت بحرانی هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است افزود: در روی سطح زمین و در خیابان مدرس هر دو ساعت یکبار نشست زمین چک می‌شود و فقط به دلیل ایمنی در خیابان بالای تونل محدودیت تردد اعمال شده است.

وی در مورد روند اجرای پروژه گفت: در طی دو تا سه روز از این موقعیت بحرانی عبور خواهیم کرد و حفر تونل به کار خودش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مترو استانداری کرمانشاه مترو قطار شهری کرمانشاه وضعیت تونل تونل قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

دریافت 900 KB


کد خبر 847202 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان غربی نزاع

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان