Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: شهرداری شهر تازه تاسیس سراب‌حمام را دریابید که با پنج هزار نفر جمعیت شرایط خدمات‌دهی به مردم دراین شهر به هیچ وجه فراهم نیست واین زیبنده مردم شریف و ولایت‌مدار نمی باشد.

وی افزود:حدود یک سال از عمر شورای شهر و شهرداری شهرسراب‌حمام می‌گذرد اما آنچه امروز به طور عملی مشاهده می‌شود این است که شهرداری وهیچ گونه خدمات شهری دراین شهروجود ندارد و هیچ‌کس در این زمینه پاسخ‌گو نیست و این‌که چه کسی باید به مردم این شهر سامان دهد در هاله‌ای از ابهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه پل‌دختر گفت: شورای اسلامی این شهر جزء نخستین شورا‌هایی است که نسبت به رفع تعارضات در شورا که امری طبیعی است ، با جمع‌بندی و نتیجه واحد شهردار را انتخاب و خیلی زود خود را پیدا کردند.

وی افزود: شورای اسلامی و شهرداری تا امروز دنبال دوندگی هستند اما به نتیجه نرسیدند درحالی که زمان به سرعت در حال سپری شدن است و انتظارات مردم این شهر بالا و باید خدمات به مردم داده شود.

موسوی یادآورشد: این‌که اعلام شود سراب حمام شهر است اما خدماتی به مردم صورت نمی‌گیرد از تلخی تلخ‌تر است و زیرساخت‌های شهری در آن به هیچ وجه آماده نیست علی‌رغم این‌که زمان‌بر است اما کار و تلاش و حمایت و بودجه می‌خواهد.

وی افزود: وزیر کشور در سفری که به شهرستان پل‌دختر داشت، به همراه استاندار و سایر مسئولان از این شهر بازدید کردند و از نزدیک با مشکلات آن آشنا شدند، اما هنوز قدمی در راستای خدمات‌دهی به مردم برداشته نشده است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتظار می‌رود دولت انقلابی واستاندار لرستان نسبت به تامین زیرساخت‌های شهری و خدمات‌دهی به مردم شهر سراب‌حمام اقدام نمایند و پیگیری قول‌هایی که در این زمینه داده‌اند را دنبال کنند و مردم را در مسیر خدمت قرار دهند که در این زمینه نیاز به جهش با اقدام جهادی و انقلابی احساس می‌شود.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی و شهرداری سراب‌حمام با دلسوزی ، جدیت و دغدغه‌مندی ،دنبال حل مشکلات هستند اما دراین زمینه نیازمند حمایت مسئولان می‌باشند.

موسوی یادآورشد: شهردار و شورای اسلامی شهر سراب‌حمام به همراه نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی،با وزیر کشور نشستی داشتند وپیگیری‌هایی صورت گرفته اما تاکنون هیچ خروجی نداشته است.

وی افزود: سامان دادن به شهر تازه تاسیس سراب‌حمام ،مطالبه مردم است وباید سهم آنها تعیین شود که اگر به همان دهیاری بسنده می‌شد شاید همان خدمات و بودجه دهیاری برای آنان بهتر بود که اکنون متاسفانه نه خدمات دهیاری را دارند ونه از خدمات شهری بهره‌ای دارند واین برای مردم به کلاف سردرگمی تبدیل شده وآنها تنها کسانی هستند که در این زمینه متضرر می‌شوند.

امام جمعه پل‌دختر با تقدیر از رئیس و پرسنل آبفا شهرستان، از آنان خواست در شرایط کمبود منابع آب ، گرمای هوا و بالا رفتن مصرف، آب را به طور عادلانه در شهرها و روستاهای پل‌دختر توزیع کنند و در صورت اقدام به قطع کردن آب، آن را به مردم اطلاع رسانی کنند تا نسبت به ذخیره به موقع اقدام کنند.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و با انتقاد از اعلام ستاد کرونا نسبت به برداشتن ماسک افزود:کرونا در پل‌دختر هم‌چنان جولان می‌دهد و هیچ‌گاه وضعیت این منطقه آبی نشده ،بلکه هم‌چنان در شرایط زرد است و ضرورت ایجاب می‌کند ، مردم در مراسم‌ها ، برنامه‌های مختلف و مناسبت‌ها، از ماسک استفاده کنند.

موسوی به ۱۹ تیر،روزعید قربان اشاره کردو با تبریک این روز یادآورشد: عید قربان از بزرگترین اعیاد اسلامی و باعظمت است و علما و فضلا در مجلس و همه مراجع می‌فرمایند که روز گرفتن در ۲روز ازسال ،عید قربان وعید فطر حرام است. 

وی افزود: قربانی کردن از اعمال روز عید قربان است و ولیمه دادن دراین روز بسیار سفارش شده و باید این روز را تکریم کرد و نماز عید قربان در این روز برگزار می‌شود.

امام جمعه پل‌دختر گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در دنیا رو به انفعال و منفعل شدن است و این رژیم غاصب علی‌رغم این‌که گنبد آهنین برای خود ساخته بود، اما با این وجود تاب تحمل حملات موشک‌های حزب‌الله را نداشت و دنیا این را می‌داند و آنان خود نیز نسبت به این امر اعتراف کردند.

وی افزود:امروز اسرائیلی‌ها در حال ساختن گنبد آهنین در برابر حملات سایبری هستند و آن را به ایران و حزب‌الله لبنان نسبت می‌دهند که هکرها در قالب نام زیبای عصای موسی نسبت به هک کردن سایت‌های آن‌ها اقدام می کنند.

موسوی یادآورشد: این هکرها مواضع امنیتی، کارخانه‌جات و سیستم‌های رژیم صهیونیستی را موردحمله قرارمی‌دهند و آنها را مانند جنگ ۳۳ روزه که هیچ‌گاه از خاطرشان فراموش نمی‌شود ،تحت فشار قرار داده است.

امام جمعه پل‌دختر یاداورشد: صهیونیست‌هابدانند این هکرها با نام زیبای عصای موسی با هک کردن سایت‌های آنها به زودی زود تبدیل به اژدهایی می‌شود و این رژیم غاصب را از روی کره خاکی برخواهد کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرنا سراب حمام امام جمعه پل دختر شورای اسلامی سراب حمام عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر زمان بر پل زمانخان سامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیماچهارمحال و بختیاری، تخریب‌های ناشی از عوامل طبیعی و غیر طبیعی بر سازه‌ی پل تاریخی زمانخان، موجب نگرانی‌های بسیاری شده است که در گذر زمان کمرنگ می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال ۱۳۹۹ شرکت آب منطقه‌ای به دلایلی اقدام به ساخت و ساز در عرصه پل زمانخان کرد که همین موضوع موجب شکایت ما از این شرکت شد.
جیلان افزود: طبق نظر مشاوران و کارشناسان مرمت پل زمانخان، اقدام شرکت آب منطقه‌ای موجب حذف حوضچه آرامش ضلع غربی سازه شده که به همین دلیل، فشار آب ورودی بر پایه‌ها به ویژه پایه میانی افزایش یافته است.
وی گفت: در دوسال گذشته هم به دلیل عوامل طبیعی برف و سرما، بخشی از نواحی سطحی پایه‌ها آسیب دیده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: به همین منظور با تشکیل یک گروه از کارشناسان با تجربه از خارج استان و تخصیص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار، کار مطالعات مرمت پل زمانخان در دست انجام است.
جیلان گفت: کار مرمت پل در دو بخش اظطراری برای سطوح سنگی و اساسی برای قسمت زیرین پل میانی انجام خواهد شد.
پایه‌های پل تاریخی زمانخان در زمان ساسانیان با تغییر مسیر رودخانه به محل فعلی، بر روی یال سنگی کوه مجاور به تعداد یک دهانه تراشیده شد.
در دوره صفوی با ایجاد دهانه دوم، سازه اصلی فوقانی به دست زمانخان، در دوره قاجار به دست خوانین ایلبگی و در دوره پهلوی دوم به دست عبدالحسین قزوینی حاکم روستای چم عالی مرمت اساسی شد و اکنون آنچه به سرعت بر پل زمانخان می‌گذرد، مساله زمان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل