Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

دشمنان در همه راهبرد‌های ۴۳ ساله علیه انقلاب با شکست مواجه شدند و امید امروز دشمن به جنگ نرم و عملیات روانی با فضای مجازی است که باید اگاهانه و هوشیارانه عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آمریکا در درون خود هم دچار رسوایی و ذلت شده و در اداره کشور خود هم ناتوان گشته و به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی جبهه استکبار و حامیان صهیونیستی آن‌ها دچار انفعال شده است.

به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی الگو‌های موفق به دنیا ارائه کرده و توانسته یک نمونه سرافراز و موفق ازقدرت و حاکمیت سیاسی اسلام در دنیا ارائه کند و پشتوانه انقلاب اسلامی مکتب اسلام ناب محمدی است و دین اسلام دینی جاودانه و همیشگی است.

دشمن عظمت خانواده را هدف گرفته و نباید از ارمان‌های علوی و فاطمی فاصله گرفت و مسئله عفاف و حجاب و پاکدامنی از اهمیت ویژه برخوردار است و در قران کریم نیز به ان اشاره شده است.

با توجه به اهمیت ویژه این مهم؛ نیروی انتظامی و بسیج و معرفین امر به معروف و‌نهی از منکر باید جهت جلوگیری از حرمت شکنی، به حجاب توجه ویژه داشته باشند.

بی حجابی و ترویج سبک زندگی غربی و بی بند و باری در حقیقت خیانت به مردم و ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است.

تنبلی و سستی در اسلام حرام است و امروز کلید حل مشکلات روحیه جهادی، پشتکار و عزم و اراده‌های مستحکم است که باید مورد توجه باشد.

زندگی سراسر نور و برکت حضرت امام محمد باقر (ع) و سیره نورانی ایشان تبلور اخلاق محمدی و سیره علوی بود و ایشان با فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی موثر خود نقش بسیار مهمی در نجات فقه اسلامی از انحراف و تحریف داشت.

روز عرفه یکی از ارزشمندترین روزهاست که آداب و اعمال مخصوصی دارد، نهم ذی‌الحجه روز عرفه است و این روزحجاج نیت حج تمتع می‌کنند و صبح عرفه به جانب عرفات رهسپار می‌گردند. روز عرفه در اصل آماده شدن برای ورود به عرفات و عید قربان است.

دهه امات و ولایت بعد از ۲ سال کرونا، امسال باید به خوبی برگزار و افتخار علوی و فاطمی خلق شود و بعد از این دهه همه اقشار استان اماده برگزاری محرم و موکب‌های با عظمت حسینی شوند.

بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای بهره گیری از دهه امامت و ولایت در استان مرکزی مورد توجه باشد و الگو‌های موفق انقلاب اسلامی در این دهه باید برای مردم تبیین شود.

ذی الحجه یکی از ماه‌های ارزشمند است و باید قدر این ایام را بدانیم و اعمال آن را به جای آوریم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه اراک عفاف و حجاب آیت الله دری نجف آبادی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری گزارش‌های متعددی درباره ‏تنش در رابطه ژاوی و دکو، سرمربی و مدیر ورزشی بارسلونا، منتشر ‏شده است. روزنامه موندو دپورتیوو امروز به این شایعات پاسخ داد و ‏گفت واقعیت درست برعکس این ادعاها است. موندو می‌گوید مطرح ‏شدن این شایعات جنگ روانی علیه بارسا است. ‏

شایعات درباره رابطه سرد و حتی گاه پرتنش ژاوی و دکو از همان ‏اولین روزی که ستاره سابق پرتغالی بارسا به عنوان مدیر ورزشی به ‏بلوگرانا برگشت مطرح شد. ‏

واقعیت این است که ژاوی و دکو زمانی که هر دو بازیکن بارسا بودند ‏رابطه خوبی نداشتند و موندو دپورتیوو هم این را تایید می‌کند. به ‏همین خاطر بود که از زمان قبول مسئولیت دکو، خیلی‌ها انتظار ‏داشتند با توجه به سابقه این دو شاهد تنش در رابطه‌شان باشیم. ‏

ولی موندو دپورتیوو به نقل از نزدیکان ژاوی این شایعات را اساسا ‏تکذیب کرد و گفت درست برعکس این ادعاها رابطه ژاوی و دکو در ‏فصل جاری عالی و نزدیک بوده است. ‏

این روزنامه چاپ کاتولونیا خاطرنشان کرد این تکذیب ادعاها به ‏معنای آن نیست که دکو هیچ اختلاف نظری با ژاوی ندارد ولی او ‏می‌داند که حفظ آرامش بارسا نیازمند وجود رابطه‌ای سالم بین مدیر ‏ورزشی و سرمربی است. ‏

گفته می‌شد که بر خلاف خوان لاپورتا و معاونش رافا یوسته که ‏خواهان ماندگار شدن ژاوی بودند دکو می‌خواست ژاوی از بارسا برود. ‏موندو دپورتیوو می‌گوید در روز آخر مذاکرات بین ژاوی و مدیران، قبل ‏از آنکه ژاوی صحبتهای نهایی را با لاپورتا انجام بدهد بین او و دکو ‏جلسه‌ای برگزار شد و مدیر ورزشی بارسا به ژاوی گفت با تصمیم او ‏برای ماندن در تیم موافق است. موندو می‌گوید تلاش برای نشان ‏دادن رابطه پرتنش بین ژاوی و دکو، جنگ روانی دشمنان بارسا است ‏و جایی در واقعیت ندارد. ‏

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست