Web Analytics Made Easy - Statcounter

عفت شریعتی کوهبنانی  در جمع مردم ولایت مدار کوهبنان در مسجد حضرت امام خمینی (ره) گفت: در آستانه دهه ولایت قرار داریم در حالی که سرنوشت جهان اسلام در روز عید غدیر رقم خورد لذا افتخار می کنیم که مردم ایران اسلامی رهروان راه ولایت و امامت هستند.

شریعتی کوهبنانی می گوید: روز ۲۱ تیرماه روز ملی حجاب و عفاف است روزی که هویت زنان مسلمان در جهان مشخص شد در حالی که رضاخان کشف حجاب را در دستور کار داشت با شهادت جمعی از عزیزان این مرز و بوم جلوی این ننگ بزرگ گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شریعتی کوهبنانی زنان ایران اسلامی پرچمدار حجاب و عفاف در جهان هستند که سرمایه ای ارزشمند است زنان ایران اسلامی همواره در پیروزی انقلاب ، مقاومت در دوران دفاع مقدس و.... نقش مهمی داشتند و دارند.

به گفته نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی باید بر مبنای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری برنامه ریزی ها همراه با معرفت و بصیرت صورت گیرد زیرا این مهم می تواند در تحقق تمدن نوین اسلامی موثر باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم‌ کرمان سرمایه دار عظمت شهدا خصوصا سردار دلها هستند سردار بزرگواری که نام مبارکش شناسنامه ایرانی ها و کرمانی ها است در حالی که دشمنان هم به عظمت این شهید پی برده اند.

شریعتی کوهبنانی می گوید: کوهبنان جایگاه ویژه ای دارد بام فرهنکی استان کرمان است لذا در تحقق فرهنگ اسلامی و ولایی لحظه ای درنگ جایز نیست برای تقویت بنیان های فرهنگی شهرستان تلاش شبانه روزی لازم است.

شریعتی کوهبنانی گفت: دشمنان از هر کینه و حیله ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی بهره می برند که به برکت خون شهدا و مداد علما راه به جایی نمی برند.

به گفته نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی کوهبنان سرمایه های علمی ، معرفتی و علمی فراوانی دارد به برکت امام جمعه فاضل ، شورای شهر فعال و تاثیر گذاران اجرایی و خانواده معزز شهدا ما حرف ها برای گفتن داریم .

نماینده مردم‌زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود که هفته فرهنگی کوهبنان بررسی و تدوین شود تا شاخص های فرهنگی و تقویت بنیان های فرهنگی بر اساس ارزش های اسلامی و انقلابی تبیین شود که نسل جوان وظیفه اش را به خوبی انجام دهد.

به گفته شریعتی کوهبنانی به رغم ظرفیت های فراوان در کوهبنان شاهد کاستی ها هستیم که باید قدم به قدم در سایه وحدت و همدلی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان گام برداریم.

شریعتی کوهبنانی گفت: سامان دهی جاده ارتباطی کوهبنان به زرند که از سال ۹۲ شروع شده از اولویت های اصلی است در حالی که راه فعلی قبل از انقلاب برای تردد وسایل سنگین توسط شرکت زغال سنگ احداث شده البته پیگیری های فراوانی شده که جا دارد که اداره راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه ای به این مهم داشته باشد.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی می گوید: از سال ۹۹ تاکنون پیگیری های مستمری در سطح کشور و استان برای تکمیل جاده کوهبنان به زرند صورت گرفته در حالی که شاهد تصادفات فراوانی در جاده فعلی هستیم که باید هر چه زودتر جاده جدید کوهبنان احداث شود.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مسیر جدید کوهبنان به زرند ۳۰ کیلومتر جاده را کوتاه تر می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و خسارات جانی و‌ مالی را به شدت کاهش می دهد.

شریعتی کوهبنانی می گوید: در دیدار با استاندار کرمان مقرر گردید که سامان دهی سریع جاده کوهبنان و تحول آب رسانی به منطقه در دستور کار قرار گیرد و انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان های زرند و کوهبنان انجام شود.

به گفته شریعتی کوهبنانی احداث کارخانه سرب و روی با جدیت در حال پیگیری است با پیگیری هایی که در سطح وزارتخانه و استان کرمان صورت گرفته هیات های کارشناسی وزارت صمت معادن سرب و روی کوهبنان را بررسی کردند.

شریعتی کوهبنانی گفت: باید همگان تلاش کنند تا کوهبنان از محاق بی توجهی خارج شود و ارتقای اقتصادی کوهبنان و مهاجرت نکردن جوانان جویای کار را شاهد باشیم.

به گفته نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برای حضور سرمایه گذاران پاکدست و پرتوان بخش خصوصی به کوهبنان فرش قرمز پهن می کنیم.

شریعتی کوهبنانی گفت: معاندین در شبکه های مجازی دنبال هستند که بنیان های دینی ، مذهبی و اخلاقی مردم را تضعیف کنند لذا همه دست اندرکاران فرهنگی خصوصا کتابخانه های عمومی باید در سامان دهی شبکه های مجازی تلاش کنند.

شریعتی کوهبنانی می گوید شبکه های مجازی باید به گونه ای مدیریت شوند که از تهمت و تخریب پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس جاده های کشور نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی کوهبنان به زرند ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق‌شدگی و مشاهده جسد توسط شهروندان به عوامل نیروی انتظامی و سپس ساعت ۱۳:۴۸ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ توسط عوامل نیروی انتظامی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ غواصی از ایستگاه شماره ۲۵ آتش‌نشانی به محل حادثه افزود: این حادثه در کانال آب محدوده حیدرآباد رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جسد این فرد که جوانی حدود ۲۵ ساله بود از فضای بین دریچه‌های تقسیم آب رهاسازی و از آب خارج شد.

شریعتی با بیان اینکه علت رخداد حادثه توسط عوامل مربوطه بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: توصیه اکید سازمان آتش‌نشانی مبنی بر پرهیز افراد از وارد شدن و شنا کردن در کانال‌های آب است، چراکه با توجه به بالا بودن شدت جریان آب، احتمال غرق و فوت شدن افراد وجود دارد.

کد خبر 750070

دیگر خبرها

  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)