Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:27:28 GMT

پایان اولین دوره فانکشنال ترینینگ کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۰۱۱۱

پایان اولین دوره فانکشنال ترینینگ کشور

به گزارش "ورزش سه"، اين دوره توسط كميته فانکشنال ترینینگ (تمرینات کاربردی) برگزار شد. ۳۵ نفر از سراسر كشور در دو گروه مردان و زنان به مدت چهار روز در دو بخش تئوري و عملي، دوره رسمي كارگاه فانکشنال را پشت سر گذاشتند. در پايان نیز از شركت كنندگان آزمون عملي و تئوري به عمل آمد و قبول شدگان به دوره مربيگري اين رشته دعوت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه نفرات برگزیده، نمایندگان قانونی کمیته فانکشنال ترینینگ کشور در استان خود خواهند بود .

در حاشیه این دوره جلسه هم اندیشی  کمیته فانکشنال کشور با  کمیته های متناظر استانی نیز برگزار شد که در این جلسه عملکرد استان های فعال مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از سه استان اصفهان و کرمانشاه و گیلان که در سال ۱۴۰۰ جزو استان های فعال بودند تجلیل به عمل آمد؛ همچنین از مسئول کمیته شهر انزلی به عنوان اولین کمیته برگزار کننده دمو مسابقه فانکشنال منطقه ای ویژه بانوان بعنوان برترین شهر فانکشنال و همچنین استان زنجان به عنوان برترین استان در زمینه پویش ایران تندرست تقدیر گردید.

در خلال این جلسه اهداف، برنامه ریزی و مسیر راهبردی کمیته کشوری توسط ریاست کمیته دکتر بابک امیری نژاد و نائب رئیس کمیته دکتر ساغر میرطالبی به مسئولین کمیته های متناظر استانی جهت پیشبرد سریع تر و بسط و گسترش حرفه ای و تخصصی رشته و کمیته فانکشنال توضیح داده شد. در انتها هدیه ای نیز به رسم یاد بود به تمام کمیته های متناظر حاضر در این دوره تقدیم گردید.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران

اعضای هیات مدیره سومین دوره انجمن صنفی تماشاخانه های ایران پس از رای گیری در جلسه این مجمع انتخاب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش روابط عمومی، جلسه مجمع این انجمن برای رای گیری و انتخاب هیات مدیره سه شنبه 18 اردیبهشت با حضور اعضای تماشاخانه های خصوصی در تماشاخانه مان (استاد مشایخی) دفتر اصلی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران برگزار شد و در این جلسه داود نامور، معصومه اسکویی و عماد عامری به عنوان هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این مجمع شاهین چگینی به عنوان بازرس انتخاب شد.

اعضای حاضر اظهار امیدواری کردند هیات مدیره جدید در راه ارسیدگی به مطالبات صنفی تلاش مضاعفی داشته باشند.

همچنین هفته آتی، هیات مدیره، رئیس این انجمن و نایب رئیس و خزانه دار را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاه‌بیت مأموریت‌های پلیس/ ممنوعیت‌های جدید یک حوزه جنجالی/ اولین انتصاب در سازمان تازه تأسیس
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • وقتی احمدی‌نژاد اسم قوچ ارمنی را برای اولین‌بار شنید؛ یک خاطره جدید و عجیب از حضور احمدی‌نژاد در یک جلسه محیط زیستی (فیلم)
  • دو چالش پروژه راه آهن شلمچه-بصره؛ مین روبی و ساخت پل
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر