Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین استقبال از تیم گلبال بانوان مقام آور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی ، با حضور محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، زینی مسئول حراست، نظامی رییس اداره امور فرهنگی و تربیتی، چهکندی نژاد رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، غلامی مقدم رییس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی و همچنین سرپرست هیات نابینایان و کم بینایان استان، آیین استقبال از تیم گلبال بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم گلبال بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم را از آن خود کردند.در پایان هفدهمین دوره رقابت های گلبال قهرمانی کشور بانوان که طی سه روز در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در دو دسته یک و دو برگزار شد در دسته یک تیم تهران به مقام اول دست یافت و قهرمان شد، تیم خوزستان دوم شد و تیم خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دسته دو نیز کرمانشاه اول شد ، یزد به عنوان نایب قهرمانی رسید و خراسان جنوبی در جایگاه سوم قرار گرفت. خانم گل دسته یک به ریزان دژاهنگ شماره ۴ تیم کردستان با ۳۳ گل زده اختصاص یافت ،بهترین خط حمله نیز تیم کردستان با۳۳ گل زده شد، بهترین خط دفاع هم به تیم تهران با ۹ گل خورده اختصاص یافت.

خانم گل مسابقات به سمیه رنجبر شماره ۵ از کرمانشاه با ۲۶ گل زده رسید،بهترین خط حمله تیم کرمانشاه با ۴۵ گل زده شناخته شد و بهترین خط دفاع هم به تیم کرمانشاه با۱۴ گل خورده اختصاص یافت. کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم هرمزگان داده شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم گلبال بانوان تیم گلبال بانوان قهرمانی کشور بهترین خط گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون نابینایان کم‌بینایان، دور برگشت رقابت‌های مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور با شرکت ۷ تیم و با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان کم‌بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد .
بدین ترتیب با انجام ۴۲ بازی در مجموع رفت‌وبرگشت تیم اندیشه زرین اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مناطق نفت‌خیز جنوب با ۲۷ امتیاز دوم شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.
در این رقابت‌ها بهترین خط حمله با ۱۴۹ گل زده و بهترین خط دفاع با ۷۰ گل خورده به تیم اندیشه زرین اردبیل تعلق گرفت، ضمن اینکه مصطفی صادقی از تیم درنا مازندران با ۸۴ گل به‌عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.
تیم اندیشه زرین اردبیل با حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور، ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کرد.



دیگر خبرها

  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی