Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@20:45:25 GMT

بیانیه آمریکا در باره توافق آیران در برجام

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۰۳۹۶

به گزارش صدای ایران از اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که بلینکن گفت‌وگویی با وزرای خارجه آلمان و فرانسه و معاون وزیر خارجه انگلیس درخصوص برجام داشته است.

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: وزیر خارجه آنتونی بلینکن امروز در حاشیه دیدار وزرای گروه 20 در بالی با کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه، آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان و تیم بارو، دبیر سیاسی و معاون وزیر خارجه انگلیس دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها درخصوص تلاش‌های مشترک برای ارائه کمک‌های اضافی و حمایت‌های بشردوستانه گفت‌وگو کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آن‌ها همچنین درخصوص سرعت تحولات برنامه هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کردند و بر تعهدشان نسبت بازگشت دوجانبه به برجام تاکید داشتند. آن‌ها از ایران خواستند تا خواسته‌های اضافی خود را کنار بگذارد و فورا با توافقی که درحال حاضر در دسترس است موافقت کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: توافق ایران و آمریکا برجام توافق وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه

دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی سعی کرد تا مفاد پیش نویس توافق آتش بس ارائه شده به حماس را «سخاوتمندانه» جلوه داده و توپ را در زمین این گروه بیاندازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کامرون امروز دوشنبه درحالیکه رژیم صهیونیستی تا کنون مانع از دستیابی به توافق آتش بس در غزه بوده است، گفت که امیدوار است حماس پیشنهاد پیش روی خود را بپذیرد.

غرب با تلاش برای انداختن توپ در زمین حماس با همدستی اسرائیل پیشنهادهایی را ارائه می‌دهد که به نظر برای این گروه قابل قبول نیست. کامرون همچنین گفت: این جنگ تا زمانیکه همه اسرا آزاد نشوند، پایان نخواهد یافت.

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!

وی در جریان نشست ویژه مجمع اقتصاد جهانی در ریاض مدعی شد که رهبری حماس و افراد مسئول عملیات 7 اکتبر باید برای داشتن افق سیاسی یک راه حل دو دولتی، غزه را ترک کنند.

وزیر خارجه انگلیس ادعا کرد که این پیشنهاد شامل یک آتش بس پایدار 40 روزه و آزادی احتمالا هزاران اسیر فلسطینی در قبال آزادی اسرای اسرائیلی می‌شود.

کامرون با ادعای اینکه پیشنهاد «خیلی سخاوتمندانه» است، افزود: تمام فشار در جهان و همه چشم‌ها در جهان باید روی آنها (حماس) باشد و بگوید که توافق را قبول کن.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد