Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «آدم راز» مورخ اسرائیلی که در زمینه کشف غارت املاک اعراب در فاجعه سال ۱۹۴۸ و جنایت‌هایی جنگی رژیم اشغالگر متخصص است، از یک جنایت جدید این رژیم علیه سربازان مصری پرده برداشت.

وی با استناد به اسناد رسمی فاش کرد که ارتش رژیم اشغالگر یک جنایت فجیع علیه ۸۰سرباز مصری در نبردهایی که در ژوئن سال ۱۹۶۷ رخ داد، مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجساد رها شده سربازان مصری در جریان جنگ شش روزه با اسرائیل

این مورخ اسرائیلی گفت که در جریان جنگ سال ۱۹۶۷ یک گروه از کماندوهای مصری در نزدیکی شهرک «نحشون» در مجاورت خط آتش‌بس سال ۱۹۴۸ هدف حمله قرار گرفت و تلفات و خسارت‌های زیادی به آن وارد شد و پس از اتمام عملیات نظامی، مسئولان این شهرک با کمک ارتش رژیم اشغالگر با استفاده از یک بولدوزر، کشته‌های مصری را در یک گور جمعی دفن کردند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، این مورخ اسرائیلی افزود که رژیم صهیونیستی طی ده‌ها سال گذشته از زمان جنگ سال ۱۹۶۷ تاکنون، بر این جنایت سرپوش گذاشته است.

سرباز اسرائیلی اسرای مصری در صحرای سینا را حرکت می دهد

وی با اشاره به اینکه ساکنان شهرک نحشون نیز از صحبت درباره این جنایت امتناع کرده‌اند، گفت که آن‌ها در اراضی این گورستان درختان بادام کاشته‌اند و پس از آن نیز مناطق توریستی در آنجا ایجاد شده است.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، این مورخ اسرائیلی گفت که سربازان مصری روز دوم جنگ یعنی ششم ژوئن سال ۱۹۶۷ توسط ارتش رژیم صهیونیستی محاصره شده و پس از استفاده از گلوله‌های فسفری، ۲۵ سرباز در نتیجه آتش‌سوزی کشته شدند و دو روز پس از آن نیز ده‌ها سرباز مصری کشته شده و تعداد کشته‌ها به ۸۰ نفر رسید.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در حال انتقال اسرای مصری از صحرای سینا

کد خبر 689181 منبع: فارس برچسب‌ها مصر اسرائیل رژيم صهيونيستى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مصر اسرائیل رژيم صهيونيستى مورخ اسرائیلی سال ۱۹۶۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود