Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اهل سنت بیرجند اظهار داشت: پیامبر برای حفظ و گسترش اسلام تلاش ها و رنج های زیادی متحمل شد که فرمود: «آنچنان که من اذیت شدم هیچ پیامبری اذیت نشده است».

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در امتداد همان تلاش ها پیامبر(ص) بود، افزود: همچنان که پیامبر در برابر جاهلیت آن زمان مبارزه کردند؛ انقلاب ما نیز در امتداد همین حرکت بود تا فراموش شده های همان اسلام را به یاد ما بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا این انقلاب اسلامی به عنوان قدرت سوم دنیا پیروز شد و باید قدر آن را بدانیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه خون شهدای شیعه و سنی این انقلاب را تاکنون در مقابل دشمنی ها حفظ کرده است، گفت: بعد از انقلاب حتی کشورهای سوریه و اسلامی را حفظ کردیم و مدافعان حرم از گروه های شیعه و سنی از حریم اهل بیت(ع) در سوریه در مقابل داعشی ها محافظت کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جریان مقاومت اسلامی در دنیا شکل گرفته است، تصریح کرد: ما قبل از انقلاب مورد تهاجم بودیم اما برکت خون شهدا و مسلمانان امروز گروه های مقاومت اسلامی تشکیل شده و رژیم صهیونیست از وحشت دور خود دیوار کشیده است.

وی با تأکید بر اینکه نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسیت است و صرف عبادت نیست، عنوان کرد: پیامبر(ص) فرموده است: هر کس ندای استغاثه‌ی مسلمی را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست و  امروز ملت فلسطین صدا به استغاثه برداشته است.

خسروی اسفزار با بیان اینکه امروز دولت سیزدهم باید محور حمایت ها باشد چون ایران اسلامی که محور جریان مقاومت اسلامی است که جلوی ظلم ظالمان را گرفته باید روز به روز قدرتمندتر شود، گفت: دولت آیت الله رئیسی در این مدت توفیق های خوبی داشته که اولین ویژگی آن مدیریت میدانی است و ۲۵ سفر استانی انجام شد و چهره به چهره مشکلات مردم را می شنود و برای مشکلات آنان تلاش می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقابله و مهار کرونا یکی از دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی در مدیریت کلان است، بیان کرد: دولت قبل حل مشکلات کشور را به برجام گره زد اما دولت سیزدهم اقتصاد کشور را از شرطی بودن درآورد و به تولید و قدرت داخلی تکیه کرده است.

وی به تقویت ارتباط ایران اسلامی با کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود: کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی آب بر در دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد و کشور ونزوئلا با هدف کشت فراسرزمینی یک میلیون هکتار زمین کشاورزی در اختیار ایرانیان قرار داده است.

خسروی اسفزار تأکید کرد: اگر موضوع گرانی و هر بحرانی بخواهد حل شود نیازمند تلاش قوای سه گانه و حضور مردم صبور و بااستقامت است و باید به دولت سیزدهم فرصت دهیم تا مشکلات حل شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم ماهانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال ایجاد تفرقه است، گفت: امنیت باید برای ما مهم باشد چون هیچ نعمتی به اندازه امنیت گوارا نیست و هر کسی که بر تفرقه کمک کند آب به آسیاب دشمن می ریزد.

خسروی اسفزار افزود: پیامبر اسلام (ص) بارها جمله زیبای «یدالله مع الجماعة» را برای دعوت امت اسلامی به وحدت اسلامی تکرار کرده‌اند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت سیزدهم خسروی اسفزار درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بیرجند خسروی اسفزار دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد را بازار سرمایه می‌دانیم که سرمایه اندک مردم جمع و در قالب ابزار مالی در اختیار تولید قرار می‌گیرد و در این صورت زمینه مشارکت جدی و فراگیر مردم را در اقتصاد فراهم کرده‌ایم.

سیدمهدی طبیب زاده در یکصدمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش بر این است چگونه شرایط تحقق مشارکت مردم را فراهم کنیم، افزود: یکی از مسائل مهم، بررسی عوامل و موانع عدم مشارکت بخش خصوصی است و در این زمینه کار ریشه‌ای انجام شده تا پایان سال کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از راه‌های مشارکت مردم است، گفت: در پی بخشنامه بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی در سال گذشته، بنگاه‌های اقتصادی به شدت با کمبود نقدینگی مواجه شده‌اند و باید فکر جدی برای آن داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: تسهیل و تسریع در تامین مالی از بازار سرمایه را از امروز آغاز می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار خواهیم کرد و فرصت‌ها در ابعاد اقتصادی و اجتماعی مطرح می‌شود و امیدواریم پیام نوآوری، فناوری و تغییر نگرش را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟