Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا فاطمی امین روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با اشاره به وجود چند پروژه شاخص در این شهرستان اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها زنجیره فولاد با سرمایه گذاری ۳۴۰ هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی چهار هزار و ۳۰۰ نفری است که در صورت بهره برداری یک پیشران بسیار مهم برای توسعه صنعت منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها عاملی برای پیشرفت منطقه محسوب می‌شوند، اضافه کرد: پروژه‌هایی همچون شرکت بارز کردستان و کارخانه کاشی کسری در شهرستان دهگلان نیز جای توسعه دارند.

وزیر صمت اظهار داشت: سال گذشته در فرآیند تخصیص حقوق دولتی دریافت شده از معادن به استان مشکلاتی بود که به جای برگشت به مناطق به خزانه دولت انتقال یافت و تصمیم بر این شد که این مبالغ در قالب لایجه بودجه به استان کردستان برگردد.

فاطمی امین افزود: بر اساس برآورد صورت گرفته، حقوق دولتی معادن ۱۰ برابر شده است و با تخصیص آن شاهد تحول ویژه‌ای در استان کردستان خواهیم شد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره اینکه اولویت‌های وزیر صمت وجود پنج مگا پروژه در حوزه صنعت است، افزود: زنجیره فولاد کردستان یکی از این پروژه‌ها است که بخش عمده آن در شهرستان قروه قرار دارد.

پرویز اوسطی افزود: کارخانه قدیمی فولاد زاگرس شهرستان قروه ۱۰ سال راکد و بلاتکلیف بود که با برگزاری پنج جلسه در سطح ملی با حضور وزیر صمت و وزیر امور اقتصاد و دارایی، قرار است یک کارخانه فلوسیکو منگنز در این مجموعه ساخته شود.

وی افزود: تاکنون ۲ زیر ساخت صنعتی در شهرستان قروه فعال شده است و ناحیه صنعتی شماره سه شهرستان قروه که بیش از ۱۰ سال به دلیل نبود اعتبار و عدم تخصیص آب بلاتکلیف مانده بود با کمک وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی دوباره به جریان افتاده است و در حال حاضر پیمانکار در آنجا مستقر شده و کارها در حال انجام شدن است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای اولین بار ناحیه صنعتی سنگ سریش آباد که یک زنجیره کامل در حوزه صنایع تبدیلی سنگ است شروع به فعالیت خواهد کرد و با کمک وزیر صنعت حمایت مالی لازم برای تکمیل و تسریع در اجرای پروژه انجام خواهد شد.

اوسطی با اشاره به کارخانه کنستانتره ۲ میلیون تنی صبا نور که زیر مجموعه ایمیدروو وابسته به وزارت صمت است، افزود: طی ماه‌های آینده کلنگ آغاز این کارخانه زده خواهد شد و با این پنج پروژه مشکلات بیکاری شهرستان به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.

کد خبر 5533754

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی وزیر صمت بیست و هفتمین سفر استانی دولت بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله هرمزگان اردبیل سنندج خراسان رضوی آلودگی هوا حجاب و عفاف شیراز مشهد آمار کرونا شهرستان قروه وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد

قائم مقام دبیرکل خانه کارگر گفت: مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد که زنجان هم یکی از آنهاست.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حسن صادقی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح خانه کارگر زنجان به موضوع افزایش حقوق کارگران و انتقاد از نحوه افزایش دستمزد کارگران، اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه خانه کارگر در کنار دفاع از حقوق کارگران، موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است که از مطالبات جدی این تشکل است.

وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های خانه کارگر برای تأمین امکانات رفاهی جامعه هدف، اضافه کرد: همه تلاش خانه کارگر مبنی بر مطالبه حقوق کارگران است که این مطالبه‌گری با حفظ خطوط قرمز دنبال می‌شود.

قائم مقام دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اینکه خانه کارگر همواره حرف خود را در دفاع از کارگران زده و خطوط قرمز خانه کارگر نیز فقط «مقام معظم رهبری» و نظام بوده است، اضافه کرد: برای این تشکل فقط نگاه دولت‌ها به قشر کارگر اهمیت داشته است و بس! وگرنه خانه‌کارگر؛ چوب خورده دولت‌ها بوده و بسیاری از افرادش محاکمه شده‌اند.

وی با اشاره آموزش‌های کوتاه‌مدت و آموزش دانشگاهی و ارائه خدمات حقوقی در راستای خدمت رسانی مطلوب به اعضای تحت پوشش بر لزوم توسعه خدمات تفریحی و رفاهی به اعضا تاکید کرد و گفت: رایزنی‌ها برای توسعه مراکز خدمات رسان تفریحی در سرتاسر کشور را ادامه خواهیم داد که قطعاً زنجان نیز یکی از استان‌های هدف گردشگری خواهد بود.

وی با اشاره در ادامه این مراسم دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان نیز با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار نفر در استان زنجان عضو مستقیم تشکیلات خانه کارگر هستند، تصریح کرد: با احتساب خانواده اعضای خانه کارگر زنجان، در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر در استان با این تشکیلات در ارتباط هستند.

اصغر نجاری با توضیح اینکه تحویل زمین ۴۰۰ مترمربعی برای احداث خانه کارگر پس از شش سال پیگیری در دولت سیزدهم محقق شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود ساختمان خانه کارگر استان تا حدود سه سال آینده در صورت تأمین اعتبارات به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 750121

دیگر خبرها

  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد