Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بهزادی پور گفت:  سطح بندی مراکز رشد دانشگاه یکی از اقدامات کلان بسته کاری توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی سند تحول و تعالی دانشگاه است که به صورت سالانه انجام می‌شود؛ این اقدام مؤثر جزء راه کنش ساماندهی زیست بوم نوآوری و ایجاد زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری جهت توسعه فناوری و نوآوری است.

او می گوید: این شاخص‌ها شامل تعداد قرارداد‌های هسته‌ها و واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد دانشگاه، تعداد محصولات تولیدشده، میزان درآمد‌ها و هزینه‌های صورت گرفته در این مراکز، تعداد دوره‌های تخصصی و عمومی برگزار شده در حوزه کسب و کار، برگزاری ایده آرایی‌ها، استار تاپ‌ها و چالش‌های فناوری در دانشگاه، تعداد اعضای هیأت علمی و دانشجویانی که در مراکز رشد در حال فعالیت هستند، زیر ساختار‌های فناوری استفاده شده برای مراکز رشد و همچنین سایر امور فناورانه در واحد‌های دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس نتایج ارزیابی‌ها، تعداد مراکز رشد سطح یک و دو دانشگاه با یک افزایش ۱۰۰ درصدی به ۵۰ مرکز رسیده است.

 بهزادی پور می گوید: مراکز رشد سطح یک شامل مرکز رشد واحد علوم و تحقیقات، اصفهان (گیاهان دارویی)، کرج، خوراسگان، اردبیل، اراک، نیشابور، قزوین، تهران شمال، رودهن، نجف آباد، ساوه، سنندج، سیرجان، تهران جنوب، یزد، مشهد، رشت، اهواز، تهران غرب و زنجان است.

او می گوید: مرکز رشد واحد خمینی شهر، دزفول، زنجان، گرگان، اهر، یاسوج، ایلام، قم، تبریز، کاشان، خرم آباد، کرمان، قوچان، علی آباد کتول، دماوند، شهر قدس، چالوس، اسلامشهر، بجنورد، ساری، کرمانشاه، فلاورجان، دورود، ایلخی، شهرکرد، ارومیه، شیراز، دهقان و همدان موفق به کسب سطح دو شده‌اند.

مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارزیابی دقیق مراکز رشد و فعالیت آن‌ها در راستای هدایت دانشجویان و اعضای هیأت علمی به سوی ایجاد هسته‌ها و واحد‌های فناور از طریق برگزاری رویداد‌های فناورانه مختلف، بستر ساز تولید و اشتغال دانش بنیان خواهد بود، همچنین ایجاد واحد‌های فناور متناسب با نیاز‌های فناورانه صنعت و اقلیم هر منطقه نیز زمینه ساز راه اندازی سرا‌های نوآوری تخصصی در استان‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد زنجان مراکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای