Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:43:49 GMT

فدراسیون فوتبال: تا این لحظه اسکوچیچ برکنار نشده!

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۰۵۸۹

احسان اصولی سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره شایعه برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: هر از چندگاهی شایعاتی به وجود می‌آید و فضای فوتبال، جامعه فوتبال و مردم را متشنج می‌کند. این خودش می‌تواند یکی از موضوعات مورد بحث باشد. بیش از اینکه ما باید پاسخگو باشیم، دوستانی که این خبر را گفتند باید نظرشان را بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال همچنان از دراگان اسکوچیچ حمایت می‌کند، گفت: من چهارشنبه صبح این موضع را اعلام کردم. نمی‌دانم بعد از 24 ساعت چه اتفاقی افتاد که این شایعات مطرح شد. پنجشنبه هم که روز تعطیل ماست و اتفاق خاصی در فدراسیون رخ نمی‌دهد، اما ین روند سریالی شایعات باعث دغدغه شده است.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اولاً در مورد بحث تصمیم‌گیری برای سرمربیان تیم‌های ملی قطعاً هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کند. هیئت رئیسه هم برای رسیدن به این تصمیم سازوکارهایی مانند استفاده از نظر کمیته فنی و ... دارد. تا این لحظه که من صحبت می‌کنم هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی و هیچ مذاکره‌ای برای جانشین او انجام نشده است، ولی آن چیزی که برای ما دارای اهمیت است، به‌هرحال موضوع تیم ملی و گرفتن نتایج درخشان است و این یک اولویت برای ما به شمار می‌آید. در این مورد دیدگاه‌ها و نظرات فنی است که ما آنها را می‌شناسیم. کمیته فنی و میرشاد ماجدی بحث فنی را شخصاً برعهده گرفته‌اند.

اصولی در واکنش به این پرسش که صحبت‌های او نشان می‌دهد دیگر حمایت صد درصد و بی‌قید و شرط از اسکوچیچ نمی‌شود، گفت: این برداشت درست نیستو برای ما همیشه بررسی تیم ملی و بروزرسانی شرایط برای همه تیم‌ها باز بوده است، نه فقط تیم ملی بزرگسالان، ولی اینکه جمع‌بندی‌ها برای تغییر شکل گرفته باشد، اینطور نیست.

«آیا فدراسیون فوتبال از ارگان دیگری برای تغییر سرمربی تحت فشار است؟»، وی در پاسخ به طرح این سؤال گفت: من شفاف گفتم نظرات و دیدگاه‌ها وجود دارد. به‌هرحال تیم ملی برای همه است. وزارت ورزش نیز ارتباطی دارد و بی‌ربط نیست و نظرات و دیدگاه‌هایی دارند. در این مورد دغدغه‌ها توسط فدراسیون فوتبال و سرپرست شنیده می‌شود، اما در نهایت در هیئت رئیسه باید جمع‌بندی کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا مجلس و وزارت ورزش نظری راجع به تغییر سرمربی داشته‌اند، گفت: وزارت بخش فنی‌اش در این مورد اظهارنظر  می‌کند. آنها هم به‌هرحال بخش فنی دارند. من در مورد مجلس اصلاً صحبت نکردم. تصمیم را فدراسیون می‌گیرد. چطور رسانه‌ها مشورت می‌دهند ما که نمی‌توانیم جلوی اظهارنظرها را بگیریم؛ ما می‌شنویم. اینکه بگوییم حرف کسی را گوش نمی‌دهیم که درست نیست، ما باید دیدگاه‌های مختلف را بشنویم.

اصولی در ادامه یادآور شد: من نمی‌دانم بر چه مبنایی می‌گویید بین اعضای هیئت رئیسه اختلاف وجود دارد. به جای اینکه یقه من را بگیرید باید یقه کسانی که این توئیت‌ها را زدند، بگیرید. رسانه‌ها اگر می‌خواهند به نفع تیم ملی عمل کنند باید یک همسویی با منافع تیم ملی داشته باشند. نه اینکه صبح از خواب بلند می‌شویم یک خبری مطرح شده و باید تا شب پاسخگو باشیم، ما که می‌دانیم چیزی نیست و پاسخ هم می‌دهیم.

وی در ادامه گفت‌و‌گوی تلفنی خود با برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما در پاسخ به تکرار این پرسش که «هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی تیم ملی گرفته نشده است؟»، یادآور شد: هیچ تصمیمی گرفته نشده و هیچ مذاکره‌ای با هیچ‌کس هم انجام نشده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مذاکره با علی دایی و جواد نکونام نیز شایعه است، گفت: اصلاً ما تا این لحظه در مورد تغییر به جمع‌بندی نرسیدیم که درباره گزینه بخواهیم بحث کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه فائزه هاشمی آیت الله ناصری شینزو آبه اسکوچیچ تیم ملی فوتبال جام جهانی قطر فدراسیون فوتبال مذاکرات دوحه فائزه هاشمی آیت الله ناصری شینزو آبه فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه برای تغییر دیدگاه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!