Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور  امروز دیر دیدار مردمی که در سالن 22 گولان سنندج برگزار شد، گفت: مردم کردستان با رشادت های خود در مقابل دشمنان این نظام ایستاده اند و بیش از 5 هزار شهید و جانباز گواه این موضوع است.

 رییسی گفت: کردستان استانی با ظرفیت های فراوان معدنی، گردشگری و کشاورزی است که با وجود جوانان فرهیحته می تواند با نوآوری همراه شده و منجر به کارهای بزرگی در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: مرز یک فرصت است و نه تهدید که باید در جهت رشد و جهش اقتصادی از  آن استفاده شود، با تعامل سازنده دولت در بخش های تعاونی و خصوصی باید زمینه پیشرفت و تعالی استان فراهم و زمینه اشتغال جوانان ایجاد و نرخ بیکاری حتما کاهش یابد.

رئیس جمهور گفت: ظرفیت بازارچه‌های مرز می‌تواند کولبری را حذف می‌کند و جوانان کُرد می‌توانند ضمن کسب سود حلال برای خود، به اقتصاد کشور در زمینه تبادل تجاری و ارز آوری از طریق بازارچه‌های رسمی استفاده شود.

حجت الاسلام  رئیسی می گوید: یکی از برنامه‌های دولت توسعه بازارچه‌های مرزی و افزایش تبادلات مرزی از این طریق در کردستان است، و برای رشد اقتصادی استان، سرمایه گذاری‌ها را افزایش می‌دهیم.

رئیس جمهور گفت: مهم‌ترین هدف دولت مبارزه شبانه روزی با فساد از هر نوع آن است، و حذق فساد، رانت و روابط اقتصادی ناسالم می‌تواند بسترساز رشد و پیشرفت اقتصادی باشد.

او از مسئولان و مدیران کردستان خواست که رضایت و منافع مردم را در کار‌های خود مدنظر قرار دهند و گفت: بومی گزینی و انتخاب جوانان خلاق و تحول گرا باید جزو اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیسی گفت: توقع مردم برای حذف افراد فاسد و رانت خوار و روابط ناسالم توقع به جایی است و این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیس جمهور گفت: در کردستان نعمت‌های بزرگی داریم که کشور از این موهبت ها برخوردار است، نعمت امنیت، وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مهم‌ترین موهبت‌هایی است که کردستان یکی از شاخص‌ترین استان‌ها در این زمینه است.

رئیس جمهور گفت: تاکنون بیشترین تحریم‌ها را در حوزه هسته‌ای داشته ایم، اما بیشترین پیشرفت هم در همین حوزه بوده است.

او می گوید: اخم و لبخند بیگانگان در اراده ملت تأثیری ندارد و ما به دستان توانمند نخبگان و جوانان کشور امید داریم.

رییس جمهور باتأکید بر تشکیل حلقه‌های مشورتی در استان ها، گفت: مسئولین استانی باید از نظرات نخبگان و صاحبان اندیشه و نیرو‌های انقلابی در حل مشکلات کشور به دولت کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور دیدار عمومی کردستان رئیس جمهور گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است