Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل دفتر مدیریت‌عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: «حل مسائل و مشکلات مردم کردستان به‌ویژه در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیازمند همکاری، مشارکت و تعامل بین دستگاهی است.»
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، میثم آسوپا در حاشیه میز خدمتی که هم‌زمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان کردستان، برپا شده است، اظهار کرد: «در سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، مهم‌ترین مساله‌ای که مورد بررسی قرار می‌گیرد رفع مشکلات مردم و مرتفع شدن نیازهای آنان در حوزه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
مدیرکل دفتر مدیریت‌عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: «در این راستا وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با برپایی میز خدمت درصدد بررسی مسائل و مشکلات و مطالبات مردم در حوزه‌های سه‌گانه است.»
او با بیان اینکه در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان مراجعات بسیاری داشتیم، عنوان کرد: «عمده مشکلات مطرح‌شده در این میز خدمت مربوط به حوزه میراث‌فرهنگی به‌دلیل بافت قدیمی و تاریخی سنندج و پس از آن حوزه گردشگری به‌دلیل‌ نبود هماهنگی بین دستگاهی است.»
آسوپا با بیان اینکه این نشست‌ها می‌تواند برای حل مشکلات مردم موثر باشد، یادآور شد:« موارد و مشکلاتی که در استان قابل حل باشد پیگیری می کنیم و مواردی که ملی باشد، در جلسات مشترک با نهاد ریاست‌جمهوری تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.»
مدیرکل دفتر مدیریت‌ عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «امیدواریم با هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه‌ها برای رفع مشکلات و استفاده از همه ظرفیت‌ها اقدامات مهمی انجام شود.»
میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در روزهای 16 و 17 تیرماه از ساعت 8 تا 18 در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واقع در سنندج، خیابان پاسداران، جنب پارک شانو (استقلال) در حال برگزاری و به درخواست‌های مردم رسیدگی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کردستان گردشگری و صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.
علیرضا جیلان تأکید کرد: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.
جیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

دیگر خبرها

  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است