Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@16:49:16 GMT

پدر موشکی ایران هم فوتبالیست بود (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۰۷۶۶

پدر موشکی ایران هم فوتبالیست بود (+عکس)

مرتضی رضایی

اظهارات حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها،واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.

بارها و بارها فیلم ها و فایل های مختلفی از حسن عباسی را دیده بودم.گاهی آنها را رد می کردم و گاهی هم گوش می کردم که ببینم چه می گوید،اصلا حرفش چیست ودنبال چه چیزی است؟دروغ چرا،خوشم نمی آمد از جبهه گیری هایش.حرف هایی بی پایه و بی اساس و عمدتا سیاسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسم این بود که به دنبال دیده شدن است.می خواهد با نداشته ها،داشته هایی برای خودش دست و پا کند.

می خواهد باشد که فقط باشد،به هر شکلی و به هر قیمتی.اتفاقا جواب هم می گرفت.همین حالا اسمش را جستجو کنید! مدت ها خبری از عباسی نبود و از روز گذشته دوباره "ترند "شده است.

شاید او همین را می خواهد؛دیده شدن به هر قیمتی.نمی دانم باید باور کنیم که او مثلا شهید رضایی مجد را نمی شناسد؟

حسن طهرانی مقدم را چطور؟ اصلا با خودش فکر نکرده که در چوار چقدر فوتبالیست شهید شدند؟ همین حالا هم که من دارم این متن را می نوسیم کمکش می کنم برای دیده شدن!برای اینکه اگر کسان دیگری هم حرف هایی که زده را ندیده،نخوانده و نشنیده اند را ببینند،بخوانند و بشنوند.

اصلا برایم قابل هضم نیست که یک آدمی چنین مدعی،ناآگاهانه خودش را بیاندازد وسط مهلکه،انواع و اقسام توهین ها را به جان بخرد و هیچ اظهار نظر دیگری هم نکند.اینکه می گویند بدنامی بهتر از گمنامی است درباره حسن عباسی کاملا صدق می کند.در این یکی – دو روزه اسمش ترند شده و نظر شخصی ام این است که یک سیاستی خیلی هدفمند،او را به چیزی که می خواسته رسانده است.

با این حال چند عکس را اینجا می گذارم تا حسن عباسی ببیند.می دانم که می داند و شاید قبلا هم همه این عکس ها را دیده باشد اما اگر یک درصد (که بعید است)از روی کم اطلاعاتی و ناآگاهی آن حرف ها را درباره فوتبالیست ها و آنهایی که شهید شده اند زده باشد شاید به این سطح از آگاهی برسد!

آقای عباسی! این عکس ها را ببینید و لذت ببرید که این سرزمین و این مملکت جوان هایی داشته،سردارانی داشته که مرد عمل بوده اند،قدمی برای ایران برداشته اند و آنجا که باید جانشان را هم برای این خاک داده اند.

یک بار دیگر به احترام همه شهدای ایران،شهدای فوتبالیست،شهدای چوار و همه نفراتی که جانشان را کف دستشان گذاشتند تا امروز امثال شما پشت تریبون قرار بگیرید،حرف های بدون علم و آگاهی بزنید می ایستیم و کلاه هایمان را از روی سرمان بر می داریم.روح تمام شهدای این خاک شاد.

 

 

تماشاخانه ببینید| تحمل گرمای سوزان برای حیوانات/ از یک لنگه پا ایستادن تا فرار به زیر شن‌ها ببینید| تا به حال تایونو تاماگو خوردید؟ انبه‌هایی که هرکسی نمی‌تواند بخورد، چون ۴ هزار دلار است فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عباسی فوتبال حسن طهرانی حسن عباسی حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!

پلیس آگاهی تهران بزرگ به موضوع حمله سارقان به امین منوچهری بازیکن سابق باشگاه استقلال ورود کرد.

در روزهای گذشته امین منوچهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گویی اعلام کرده بود که در ترافیک اتوبان چمران مورد حمله سارقان قرار گرفته که در این کش و قوس گردنبند طلای او به سرقت رفته است.

او گفته بود: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودروی من خورد و پس از آن شروع به فریاد زدن مرد و با دست به شیشه خودرو می‌کوبید؛ زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزیی ببیند.

منوچهری در ادامه گفته بود از این صحنه شوکه شده و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم؛ این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند.

او یادآور شد: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد؛ بارها این اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد.

در این رابطه سردار علی ولی‌پور گودرزی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به این موضوع گفت: این شهروند همانند دیگر شهروندان باید به پلیس اعتماد کند و موضوع را به ما اطلاع دهد تا ماموران متوجه وقوع جرم شوند و آن را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: حتما هر شهروندی اتفاقی برایش رخ می‌دهد باید به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کند؛ ابتدا مامور در محل حاضر و اظهارات ثبت می‌شود و پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کار به صورت تخصصی پیگیری می‌شود.

به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، اگر موضوعی برای شهروندی پیش آمده باید به پلیس اطلاع رسانی کند و مطمئن باشد که پلیس پیگیری می‌کند؛ ما سعی بر کسب رضایت مردم داریم و موضوعات آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

رییس پلیس آگاهی تهران با تاکید بر اینکه اعتماد شهروندان به پلیس مهم است، گفت: در عین حال همه مردم برای ما عزیز و شریف هستند و فرقی بین آنها نمی‌گذاریم، پلیس پشتیبان هر کسی است که تعرض یا ظلمی به وی شده و با خاطی برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما کار همه مردم را انجام می‌دهیم و برای پلیس فرقی ندارد فردی که به او ظلم شده، چه شغل و سمتی دارد چرا که رضایتمندی آحاد مردم برای ما مهم است. سردار ولی‌پور گودرزی این را هم گفت که پس از این اتفاق ابلاغ کرد که با این شهروند تماس گرفته و او را به پلیس دعوت کنند تا کار وی پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • ماته؛ چای گیاهی محبوب فوتبالیست‌ها که لاغرتان می‌کند!
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)