Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@16:29:26 GMT

مهاجم دوم به باشگاه پرسپولیس معرفی نشده است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۰۷۸۳

یحیی گل محمدی هنوز مهاجم دوم مورد نظر خود را به باشگاه معرفی نکرده است.

سرمربی پرسپولیس به جز کاسیانو، هنوز مهاجم خارجی را به باشگاه معرفی نکرده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که یحیی گل محمدی در مصاحبه هایش قبلی اش تاکید داشت نیاز به جذب دو مهاجم خارجی دارد، اما تنها نام کاسیانو را برای انتقال به پرسپولیس به باشگاه اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهای موثق طرفداری حکایت از آن دارد که گل محمدی همچنان درحال تماشای فیلم های مهاجمانی است که به او معرفی شده اند و این طور که از شواهد و قرائن پیداست هنوز هیچ کدام از این مهاجمان نتوانسته اند نظر او را جلب کنند. چرا که هنوز بازیکنی را به عنوان مهاجم دوم به باشگاه معرفی نکرده است.

حال قرار دادن این موضوع در کنار بازگرداندن تمیروف به تمرینات باعث شده تا شایعاتی منتشر شود مبنی بر این که خود یحیی تمایلی به همکاری با مهاجمان خارجی ندارد. چرا که از شرایط فنی آن ها مطمئن نیست و قطعا تمایلی ندارد از روی فیلم بازیکنی جذب کند.

این اتفاقات درحالی رخ داده که هواداران پرسپولیس به شدت روی جذب مهاجم خارجی دوم تاکید داشته و مدعی اند پرسپولیس نیاز به دو مهاجم قاتل در پیشانی خط حمله اش دارد.

گفتنی است در شرایط فعلی حامد پاکدل، مهدی عبدی و کاسیانو مهاجمان فعلی پرسپولیس هستند و آل کثیر نیز مصدوم است. آن هم در شرایطی که پرسپولیس برای فصل بعد با سیستم تک مهاجم راهی میدان خواهد شد.

اخبار داغ 

پیام پل پوگبا برای هواداران یوونتوس: به زودی می‌بینمتان تاریخ استقلال می گوید وریا غفوری هم دیر رفت! رسمی؛ پیراهن اول تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022  صالحی‌ امیری: فدراسیونی که از مجلس و اسپانسر بودجه می‌ گیرد برای خودش است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز

خیمنز یکی از گزینه های آلترناتیو میلان برای زیرکزی است

طرفداری | سانتیاگو خیمنز، مهاجم مکزیکی فاینورد یکی از گزینه های خط حمله میلان به حساب می آید. 

میلان همچنان به جستجو برای یافتن جانشین اولیویه ژیرو که راهی MLS می شود، ادامه می دهد. به گزارش دنیله لونگو، روسونری در راستای این هدف روی چند گزینه تمرکز کرده چراکه شاید نتواند به هدف اصلی خود یعنی یاشوا زیرکزی از بولونیا برسد. 

یکی از گزینه های محبوب مدیران میلان سانتیاگو خیمنز است. مونکادا، مدیر باشگاه ایتالیایی اخیرا با مدیربرنامه این مهاجم 23 ساله در شهر میلان مذاکراتی داشته و برای مذاکرات جدی تر در روزهای آینده ابراز آمادگی کرده است. فاینورد برای فروش خیمنز که تاکنون در 29 بازی از فصل جاری لیگ هلند 21 گل به ثمر رسانده، 50 میلیون یورو درخواست دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس