Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، چهارمین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ امروز (جمعه ۱۷ تیرماه) با ۶ دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود.

در دومین دیدار شهر گدانسک تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی در سالن ارگو آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ این تیم را شکست دادند و به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند تا ۱۷ امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران این مسابقه را با ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد.

تیم ملی والیبال ایران در ابتدای ست نخست شروع خوبی داشت اما کم کم اسلوونی خودش را به سطح تیم ایران رساند و در امتیاز ۱۱ دو تیم برابر شدند. در این ست میلاد عبادی‌پور سرویس‌های خوبی برای تیم ایران زد که تیم اسلوونی برای دریافت آنها با مشکل روبرو شد. همچنین بازیکن اسلوونی کارت زرد به دلیل اعتراض به داور دریافت کرد. در نهایت تیم ایران ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید تا نخستین گام را برای شکست اسلوونی برداشته باشد. مرتضی شریفی و فاضل پژومان نیز در این ست برای تیم ایران به میدان آمدند.

در ست دوم تیم ملی والیبال ایران از ابتدا اقتدار خود را بر حریف دیکته کرد و با نمایشی قابل قبول موفق به شکست ۲۵ بر ۱۴ اسلوونی شد تا در ست شماری دو بر صفر از حریف پیش بیافتد.

تیم اسلوونی در ست سوم نمایش بهتری مقابل تیم ایران داشت اما به‌ اندازای نبود که مانع شکست این تیم شود و مردان والیبال ایران ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا در مجموع سه بر صفر نماینده سرزمین آلب را شکست داده باشند. در این ست میلاد عبادی‌پور نسبت به عکس‌العمل یکی از بازیکنان اسلووانی اعتراض کرد و دو کارت زرد و قرمز از داور نخست دریافت کرد.

تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی به دلیل اینکه اسلووانی حریف مستقیم ایران بود جایی این تیم را در جدول رده بندی گرفت و برای صعود تیم ایران برد ارزشمندی محسوب می‌شود.

تاین اورنات، یان کوزامرنیک، تونچک استرن، کلمن چبول، آلن پاینگ و دژان وینچیچ ترکیب تیم اسلوونی در ابتدای این مسابقه بود که در مناطق شش گانه زمین این تیم قرار گرفتند و هدایت این تیم را مارک لبدو برعهده داشت.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز این مسابقه را به همراه ایرانیان ساکن لهستان نظاره‌گر بودند.

مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه ۱۸ تیرماه) در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال اسلوونی تیم والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی المپیک از یکم تیر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در این رقابت‌ها از هشتم اردیبهشت ماه در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال تمرینات خود را آغاز کردند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال همراه با غلامرضا بحریه سرپرست کمیته ساحلی صبح امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) از تمرینات تیم‌های ملی والیبال ساحلی بازدید کرد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: حمایتی همه جانبه از والیبال ساحلی خواهیم داشت و این حوزه باید از زیر سایه والیبال سالنی خارج شود و به راه خود به صورت مستقل ادامه دهد.

وی ادامه داد: پاداش صعود به المپیک برای ملی‌پوشان ساحلی مانند والیبال سالنی در نظر گرفته شده و فرقی میان سالنی و ساحلی در پرداخت پاداش المپیک نیست. پاداش قهرمانی در تور فیلیپین و نائب قهرمانی در رقابت‌های تایلند هم طی هفته آینده به تیم ملی ساحلی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین قول داد که راه شرکت تیم‌های ملی والیبال ساحلی به مسابقات برون مرزی را هموار خواهد کرد و گفت: فدراسیون والیبال به دنبال میزبانی رویدادهای بین‌المللی ساحلی رده‌های سنی در کشور است.

عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی، بهمن سالمی، سینا شوکتی و مهدی محفوظی 6 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران هستند.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری به عنوان مربی و غلامرضا بحریه به عنوان سرپرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که از هشتم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان ساحلی با پایان این اردو راهی تور ملی والیبال ساحلی گلستان خواهند شد و 29 خرداد ماه عازم مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک خواهند شد.

کد خبر 6092334 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند