Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:11:43 GMT

نمایش مردمی فیلم "هناس" در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۱۱۹۳

نمایش مردمی فیلم 'هناس' در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نمایش مردمی فیلم "هناس" برگرفته از زندگی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد، از دانشمندان هسته ای کشور، که توسط عوامل صهیونیستی ترور شده و به شهادت رسید، روز جمعه طی آیینی در پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور همسر و دختر آن شهید و برخی از عوامل فیلم برگزار شد.

مجید عسکری مدیر حوزه هنری خراسان رضوی در مراسم اجرای این فیلم اظهار کرد: امیدوارم ما میزبان خوبی برای همسر و دختر شهید "داریوش رضایی نژاد" در این یکی دو روز نمایش فیلم در مشهد باشیم و به آنان خوش گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری با اشاره به فعالیت های حوزه هنری خراسان رضوی، بیان کرد: در ماه های اخیر، که کمی از محدودیت های کرونایی کاسته شده تلاش کردیم در فضای سینما، برنامه هایی را برگزار کنیم تا به همان اندازه که در فضای تولید فیلم خوب، انقلابی و سالم در کشور تلاش می شود، در دیده شدن و توزیع آثار هنری نیز بتوان تلاش مضاعفی داشت.

وی تصریح کرد: تلاش همه بر این است که تولید هر فیلم، تئاتر یا محصول هنری، به نحو احسن انجام گیرد و شرایطی فراهم شود که مخاطب آن اثر را ببیند تا تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

همسر شهید رضایی نژاد نیز در این مراسم با اظهار امیدواری نسبت به لذت بردن همه مخاطبان از تماشای فیلم هناس،گفت: از شما خواهش می کنم اگر فیلم "هناس" شما را تحت تاثیر قرار داد، حتی اگر باعث شوید یک نفر هم برای دیدن فیلم به سینما بیاید، به تداوم چرخه اقتصاد هنر و فعالیت عرصه سینما کمک خواهید کرد و من سپاسگزار شما خواهم بود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: هناس سینما هویزه فیلم هناس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مهدی لعل بار گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد مردمی بیل گردانی شهر نیم‌ور، همچون سال‌های گذشته، نمایش کشاورزی، نمایش لایروبی و رژه بیل‌دار‌ها و بیل گردانی از بخش‌های مراسم سال جاری خواهد بود.

او ادامه داد: به‌منظور ترغیب نسل جوان و پشتوانه‌سازی بیل گردانی برای سال‌های آتی، مسابقات بیل گردانی در سطح نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات نیز در مراسم امسال بیل گردانی خواهند کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات افزود: علاوه بر ستاد مردمی بیل گردانی، شهرداری، شورای اسلامی شهر نیم‌ور و میراث‌فرهنگی در پاسداشت این مراسم باستانی همکاری و مشارکت دارند.

لعل بار عنوان کرد: این مراسم در فهرست آثار معنوی کشور به ثبت رسیده است و این مراسم هر سال با هدف احیاء ورزش پهلوانی سنتی در اواخر فروردین و یا اوائل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر