Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پس از جدی شدن بحث برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، امروز بازیکن‌هایی مانند سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی و میلاد سرلک با انتشار یک استوری مشترک ضمن درخواست از دولت برای حمایت از تیم ملی اعلام کردند تا پایان جام جهانی هیچ چیز تغییر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اتفاق با نظر موافق برخی بازیکنان با تجربه تیم ملی همراه نبود و آن‌ها چنین استوری در صفحه خود منتشر نکردند. پس از گذشت ساعاتی از این اتفاق اکنون بازیکنانی مثل مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، مجید حسینی، سامان قدوس، علی کریمی و امیر عابدزاده استوری با این مضمون منتشر کردند:

"استوری امروز که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل ما بوده و بی‌احترامی به مجموعه تیم ملی است. صدور بیانیه‌هایی غیر واقعی به نام تیم ملی که براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گرفته و باعث دو دسته شدن تیم می‌شود.

ما همه سرباز مردم ایران و پرچم خوش‌رنگ کشورمان هستیم و قابلیت‌های‌مان را با تمام وجود در زمین نشان می‌دهیم و برای نشاندن یک لبخند روی لبان این مردم از جان مایه می‌گذاریم. انکار وضعیت بغرنج تیم ملی که با آن مواجه است فقط کوه مشکلات‌مان را بزرگتر می‌کند. "

اکنون به نظر می‌رسد آتش اختلاف بین ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به حد نهایت خود رسیده و آن‌ها به هیچ عنوان یکدل و همسو نیستند به همین دلیل فدراسیون باید هرچه سریع‌تر تکلیف این وضعیت را روشن کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس

سردار آزمون از تاسیس آژانس هواپیمایی خود خبر داد.

طرفداری | سردار آزمون وارد کسب و کار جدیدی شده است.

سردار آزمون بازیکن ایرانی باشگاه رم، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از کسب و کار جدید خود خبر داد. آزمون یک آژانس هواپیمایی تاسیس کرده است تا کنار فوتبال خود، به مدیریت این مجموعه هم رسیدگی کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس