Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:01:15 GMT

جسد جوان غرق شده در سردشت پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۱۳۶۱

جسد جوان غرق شده در سردشت پیدا شد

جوتیار برزگر جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دوم تیرماه ۲ جوان حدودا ۳۰ ساله با قایق دست ساز وارد دریاچه سد شدند که قایق آنها دچار حادثه شد و غرق شدند.

وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی سردشت و ربط و هلال احمر شهرستان عملیات جستجو آغاز شد و با گذشت هفت روز نتیجه‌ای حاصل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات نجات غریق و رییس جمعیت هلال احمر سردشت ادامه داد: مرحله نخست عملیات جستجو غواصی از صبح جمعه سوم تیرماه تا روز پنجشنبه نهم تیرماه با حضور هفت غواص ماهر و مرحله دوم عملیات از روز دوشنبه ۱۳ تیرماه تا روز جمعه ۱۷ تیرماه با ۲ غواص ثابت و ۶ نفر غواص متغییر از کرمانشاه، پیرانشهر و بوکان در عمق ۳۵ متری و محدوده ۳ کیلومتری از نقطه حادثه انجام گرفت.

وی تاکید کرد: در مرحله دوم عملیات همچنین ۲ قایق هلال احمر و آب نیرو جهت پشتیبانی و گشت حضور داشته است.

برزگر گفت: با ردیابی گوشی خاموش شده دو جوان و فیلم یکی از ویلاهای منطقه مشرف به دریاچه سد تمامی نقاط محتمل، مشخص و توسط غواصان به صورت کامل جستجو شد که امروز با حضور چهار غواص بعد از گذشت ۱۲ روز جستجوی مداوم پیکر متلاشی شده یکی از جوان های غرق شده در ۲ کیلومتری از نقطه حادثه کنار دریاچه سد پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات ستاد و مدیریت بحران شهرستان و سایر عوامل نجات غریق بیان کرد: عملیات فردا نیز به صورت دشت بانی کنار دریاچه سد انجام خواهد گرفت تا دومین جسد پیدا شود.

سد سردشت از نوع سنگ‌ریزه‌ای با هسته رسی با طول دریاچه حدود ۳۰ کیلومتر بوده و در ۱۳ کیلومتری جنوب شرقی این شهر بر روی رودخانه زاب کوچک ساخته شده است؛  این مکان هم‌اکنون به یکی از نقاط مهم گردشگری شهرستان تبدیل شده و گردشگران زیادی از شهرهای همجوار نیز برای تفریح به این محل می‌آیند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت مناطق مرزی غرق شدگی شنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت مناطق مرزی آذربایجان غربی سردشت مناطق مرزی غرق شدگی شنا دریاچه سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!