Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در سفر به استان اعتبارات بسیار خوبی برای ۱۸۲ طرح در حوزه های مختلف بهداشت، آب و خاک، فرهنگ و صنعت و معدن اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۹ طرح در حوزه زیربنایی، ۱۰ طرح بهداشت و درمان، ۱۸ طرح در حوزه آب و خاک و طرح هایی نیز در بخش های اشتغال، فرهنگ، صنعت و معدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه آبیاری در استان، افزود: محوریت ما در کردستان مساله اشتغال است چرا که بیکاری همه را رنج می دهد.

رییس جمهور تاکید کرد: طرح های ما بیشتر بر مبنای اشتغال و محرومیت زدایی است و ضمانت این مهم پیگیری وزرا در مرکز و مدیران کل استانی است، به گونه ای که مردم احساس آنچه تصویب شده در جهت تغییر زندگی آنان نقش دارد.  

آیت الله رئیسی یادآور شد: اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شده است و در این راستا هشت هزار شغل جدید در حوزه های مختلف ایجاد خواهد شد.

خبر تکمیل می شود ...

برچسب‌ها کردستان سید ابراهیم رییسی سنندج پروندهٔ خبری سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سید ابراهیم رییسی سنندج کردستان سید ابراهیم رییسی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضاپورذهبی بعدازظهر چهارشنبه در پویش دست‌های مهربان که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و اموال تملیکی در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است.

وی با بیان اینکه ادارات ظرفیت‌های مؤثری برای کاهش فقر جامعه دارند، افزود: همه ادارات باید در این راستا گام بدارند و کمک به نیازمند را مختص ادارات خاصی ندانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: ۵۵ هزار کارمند در استان کردستان داریم که اگر کارکنان ماهانه رقمی خیلی ناچیز را برای کمک به نیازمندان قرار دهد می‌توان شاهد افزایش پویش‌های مهربانی و اینگونه کارهای نیک شد.

حجت الاسلام پورذهبی توجه به مؤمنین را جزئی از دین و تدین مسلمانان دانست و بیان کرد: باید همواره در فکر مؤمنین باشیم و تلاش‌های خیرخواهانه را افزایش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی سازمان اموال تملیکی در راستای تکلیف اجتماعی و به منظور محرومیت‌زدایی اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند کرد.

حجت الاسلام برومند رازیانی بیان کرد: ۵۰۰ بسته پوشاک و کفش و لوازم التحریر برای خانواده‌های نیازمند تدارک دیده شده که با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و با کمک شبکه‌های مردمی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

وی از همکاری سازمان اموال تملیکی کشور و استان در راستای اجرای پویش دست‌های مهربان تقدیر کرد.

کد خبر 6094330

دیگر خبرها

  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است