Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از عملکرد بازیکنان خود رضایت دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر اسلوونی گفت: خدا را شاکرم. مسابقه خوبی بود و بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. توانستیم در شرایط سخت مسابقه ای که حکم مرگ و زندگی برایمان داشت را پیروز شویم. از این بابت خدارا شکر می‌کنم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که عملکردی فوق‌العاده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی ادامه داد: بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و در واقع تمام کیفیت تیم اسلوونی را تحت تاثیر عملکرد خود قرار دادند. طبیعی است که با بازی خوب تیم برنده می‌شود. برای ما مهم‌ترین موضوع این است که ملی‌پوشان کیفیت بالا و بازی خوبی را به نمایش بگذارند که خوشبختانه این اتفاق می‌افتد و خوشحالم که تیم‌ ایران براساس این اصل خوب بازی می‌کند.

عطایی با بیان این که تمام هدف تیم ایران نمایش والیبال خوب و ارائه بازی با کیفیت است، تصریح کرد: اگر موفق به صعود شویم مطمئنا خیلی خوشحال خواهیم شد که توانسته ایم دل مردم را شاد کنیم و به خوبی از اعتبار والیبال ایران در دنیا دفاع کنیم. استراتژی ما این است که بازی به بازی جلو رویم و کیفیت مان را ارتقا دهیم. خوشبختانه همین گونه هم پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: شانس صعود ایران زیاد است اما به بازی‌های دیگر هم ربط دارد. بازی بعدی تیم ایران برابر صربستان تعیین کننده است اگر پیروز شویم صد درصد صعود می‌کنیم اما سعی می‌کنیم، سرنوشت مسابقات را خودمان برای خودمان رقم بزنیم و بازی خوبی ارائه دهیم.

 به گزارش ایران اکونومیست، مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه ۱۸ تیرماه) در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌روند و برای صعود به مرحله نهایی حتما باید این تیم را شکست دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: والیبال ، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد

 تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا  مقابل افغانستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا ضمن رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز صعود کند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم