Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از واژگونی خودروی سواری پراید در ۲۵ کیلومتری محور آبادان به اهواز با پنج مصدوم و یک فوتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید نادر نقیبی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ در روز جمعه ۱۷ تیر ماه ساعت ۵:۴۷ مبنی بر واژگونی خودروی سواری پراید در ۲۵ کیلومتری محور آبادان به اهواز با هماهنگی مرکز پیام(دیسپچمسوول مرکز اورژانس شهرستان آبادان و پیگیری های مسوول هدایت عملیات بحران، سریعا سه دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاههای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این حادثه در نزدیکی روستای سلمانه اتفاق افتاده بود، گفت: پس از رسیدن کدهای اورژانس به محل حادثه، اقدام های تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومین انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در صحنه، توسط تکنسین های آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های طالقانی و بهشتی شهرستان آبادان برای  ادامه درمان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: این حادثه پنج مصدوم با میانگین سنی ۱۲ تا ۴۵ سال بر جای گذاشت و متاسفانه یک نفر به دلیل شدت جراحت های وارده در دم فوت شد.

نقیبی در پایان بیان کرد: دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آبادان تماس واژگونی پراید اهواز دیسپچ مسوول اورژانس شهرستان آبادان عملیات بحران پایگاه دانشگاه علوم پزشکی حادثه تریاژ امداد مصدومین درمانی تکنسین بیمارستان طالقانی بهشتی درمان اورژانس پیش بیمارستانی مدیریت حوادث کارشناسان واژگونی پراید اورژانس 115 آبادان فوتی و مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی خودروی کوئیک در جاده بهاباد-یزد خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری کوئیک ساعت ۰۴:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر دو جاده بهاباد-یزد رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل دو مرد، یک زن، دو پسربچه و یک دختربچه در این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

کد خبر 749943

دیگر خبرها

  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد