Web Analytics Made Easy - Statcounter

واپسین روز‌های هفته گذشته بود که ویدیویی از حضور افشین آذری به عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی آذربایجان منتشر شد. ویدیویی که نشان می‌داد زائور کمال، مجری این برنامه در یک اقدام غیر حرفه‌ای و توهین آمیز، افشین آذری را از برنامه اخراج می‌کند.

به گزارش فرارو، زائور کمال در این ویدیو می‌گوید که شما در پشت صحنه با لحن دیگری با من صحبت کردید که آن‌ها را دوست نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما گفتید که چرا خواننده‌های ایرانی دیگر مثل علی پرمهر را که محبوبیت ندارند را به برنامه دعوت می‌کنید. کسی آن‌ها را نمی‌شناسد. در ایران من صحنه را پر می‌کنم.

بعد هم خطاب به افشین آذری می‌گوید که من اجازه نمی‌دهم که شما در این برنامه اجرا داشته باشید و باید اینجا را ترک کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتشار این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش گسترده ایرانی‌ها و برخی خواننده‌های ترک زبان مواجه شد. حالا هم برخی شبکه‌های آذربایجانی به انتقاد از اقدام زائور کمال پرداخته اند.

تلویزیون مساوات در این رابطه به میان مردم باکو هم رفته و از آن‌ها پرسیده که نظرشان درباره این اقدام زائور کمال چیست، اغلب مردم نیز پاسخ می‌دهند که بیرون کردن مهمان اصلا کار درستی نبوده و رفتار مجری جنجالی را نپسندیده اند.

افشاگری افشین آذری در تلویزیون آذربایجان
پس از بالاگرفتن انتقاد‌ها از زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان، افشین آذری به برنامه دیگری دعوت شد و به افشاگری در مورد ماجرای اخراج اش پرداخت.

او در این برنامه سوگند یاد می‌کند که هیچ گاه به زائور کمال نگفته چرا خواننده‌های ایرانی را به برنامه ات دعوت می‌کنی، اما گفته که باید سطح مهمان را بداند و در آن سطح با ان ها گفتگو کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

افشین آذری سپس می گوید که این مجری در بیشتر اوقات تلاش می‌کند تا نگاهی از بالا به پایین به مهمانان داشته باشد تا به نوعی خودش را بزرگ‌تر جلوه بدهد.

او سپس ادعا می‌کند که به جز دو خواننده هم تبارش که بدون دریافت پول به برنامه دعوت شده اند، زائور کمال از دیگر خواننده‌های ایرانی ترک زبان پول گرفته است.

تماشاخانه پس لرزه‌های اخراج افشین آذری از تلویزیون آذربایجان توسط زائور کمال (+فیلم) ببینید| تحمل گرمای سوزان برای حیوانات/ از یک لنگه پا ایستادن تا فرار به زیر شن‌ها فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تلویزیون آذربایجان افشین آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900678

دیگر خبرها

  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم