Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارشد دفاعی آمریکا می‌گوید «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بسته کمک نظامی جدید ۴۰۰ میلیون دلاری به اوکراین را تا آخر امروز به وقت آمریکا اعلام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این مقام پنتاگون که خواست نامش فاش نشود می‌گوید کمک نظامی آمریکا شامل ۴ سیستم موشکی HIMARS است که تعداد کل این سیستم‌های پرتاب موشک چندگانه ارائه شده به اوکراین را به ۱۲ می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمات توپخانه‌ای ۱۵۵ میلی متری با دقت بالاتر و قطعات یدکی و سایر تجهیزات نیز از دیگر موارد ارسالی به اوکراین خواهند بود.

آمریکا همچنین در حال بحث درمورد ارائه سیستم‌های جدید برای قابلیت‌های دفاعی ساحلی است. رهبران اوکراین علناً از متحدان غربی خواسته‌اند تا به سرعت مهمات و سیستم‌های پیشرفته بیشتری ارسال کنند که به آن‌ها در کاهش شکاف در تجهیزات و نیروی انسانی کمک می‌کند.

پیش از این مقامات روسیه از جمله «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور هشدار داده‌اند که کشور‌های بلوک غرب، به ویژه آمریکا با ارسال سلاح تنها جنگ را طولانی‌تر می‌کنند. برخی مقامات آمریکایی هم نسبت به تشدید تنش‌ها هشدار داده‌اند. ماه آوریل «هاینز» مدیر اطلاعات ملی آمریکا در جلسه استماع سنا در ماه مه گفت جنگ اوکراین در ماه‌های آینده می‌تواند در مسیری غیرقابل پیش‌بینی‌تر و شدیدتر قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن تسلیحات آمریکایی جنگ اوکراین تجهیزات نظامی بحران اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند

فایننشال تایمز گزارش داد، سالیوان گفته که کمک جدید واشنگتن به اوکراین که اخیرا توسط آمریکا تصویب شد پیشرفت روسیه را در روزهای آتی در صحنه نبرد متوقف نمی‌کند و جلوی مسکو را نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین گفت، اوکراین به دنبال یک حمله دیگر به روسیه است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته بسته تکمیلی کمک نظامی به اوکراین را که توسط کنگره تایید شد، امضا کرد.

بر این اساس، مبلغ ۶۱ میلیارد دلار دیگر در قالب کمک نظامی به اوکراین اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه