Web Analytics Made Easy - Statcounter



فرمانده انتظامی دره شهر ایلام گفت: اختلاف و درگیری بر سر حق آبه کشاورزی در بخش ماژین این شهرستان یک نفر کشته و سه نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کرم حسنی روز جمعه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین ۲ روستا در بخش ماژین بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد در این درگیری بین اهالی ۲ روستا به وقوع پیوسته یک نفر کشته و سه نفر دیگر با سلاح جنگی زخمی شده اند.

حسنی با بیان اینکه پنج نفر از عاملان اصلی درگیری بازداشت شده اند، ادامه داد: برابر تحقیقات صورت گرفته قاتل در بین زخمی هاست.

فرمانده انتظامی دره شهر با اشاره به اینکه مجروحان حادثه بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد: با حضور دادستان‌ دره‌شــهر و پلیس هم اکنون امنیت و آرامش در محل بر قرار است.

یازدهم تیرماه نیز اختلافات خانوادگی در دره شهر موجب کشته شدن سه عضو یک خانواده شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی کشته شده گروهبان «عیدو اویو» ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره «کلکادین مهیری» ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

کد خبر 6092598

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند