Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:50:03 GMT

ایلان ماسک از خرید توییتر خودداری کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۱۹۳۲

خبرگزاری آریا- کارآفرین ایلان ماسک به معامله 44 میلیارد دلاری برای خرید توییتر، مالک شبکه اجتماعی به همین نام، پایان داد. نسخه ای از اطلاعیه مربوطه خطاب به رئیس بخش حقوقی توییتر ویجی گاد روز جمعه در وب سایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) منتشر شد.

در این نامه، به ویژه، آمده است که این شرکت تعدادی از تعهدات مندرج در توافقنامه را از جمله ارائه نکردن اطلاعات کاملی که بتواند نسبت حساب‌های جعلی و حساب‌های مورد استفاده برای ارسال پستی انبوه را نشان دهد؛انجام نداده است، "

در این سند آمده است به دلایل فوق، آقای ماسک از حق شرکت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

X Holdings I,  برای فسخ قرارداد ادغام استفاده می کند و از معامله مورد نظر خارج می شود و این نامه به منزله اخطار رسمی به X Holdings I, Inc. در مورد فسخ است.

پیش از این گزارش شده بود که بر اساس مفاد قرارداد، در صورت نقض توافق، کارآفرین باید حدود یک میلیارد دلار غرامت به شرکت بپردازد.

در میانه امتناع ماسک از خرید توییتر، مظنه این شرکت در بورس نیویورک با 6.74 درصد کاهش به 34.33 دلار برای هر سهم رسید.

در ماه آوریل، مدیران شرکت گزارش دادند که ماسک پیشنهاد خرید این شبکه اجتماعی را به مبلغ 44 میلیارد دلار داده است. در ماه مه، این کارآفرین گفت که تلاش می کند اطلاعاتی را به دست آورد که تأیید کند که حساب های تبلیغاتی جعلی و مورد استفاده برای ارسال انبوه ایمیل کمتر از 5 درصد ازتعداد کل حساب های تبلیغاتی در توییتر را تشکیل می دهد.

ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است. بر اساس برآوردهای بلومبرگ، این کارآفرین در رتبه بندی ثروتمندترین افراد جهان رتبه اول را دارد. ثروت او 214 میلیارد دلار برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توییتر ایلان ماسک میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد افزایش به 2312 دلار و 19 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.51 درصدی به 2320 دلار و 30 سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه 0.4 درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/15

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، 12 درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با 1.76 درصد افزایش به 27 دلار و 16 سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش 0.7 درصدی  955 دلار و 80 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/2

دیگر خبرها

  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود