Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:30:44 GMT

تغییر موقت مسیر حرکت پنج خط اتوبوسرانی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۲۰۴۰

تغییر موقت مسیر حرکت پنج خط اتوبوسرانی کرمانشاه

محمد مهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل ریزش بخش محدودی از سقف تونل در حال احداث قطار شهری کرمانشاه مسیر تردد ۵ خط فردوسی، شهرک ژاندارمری، پردیس، خیام و بهار دچار تغییرات موقتی شده است.

وی افزود: بر این اساس خطوط پردیس، بهار و خیام در مسیر رفت و برگشت از سمت میدان آزادی به سمت چهارراه کارگر و امتداد میدان جمهوری اسلامی تردد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: خطوط فردوسی و شهرک ژاندارمری نیز در مسیر رفت و برگشت از میدان آزادی به سمت میدان آیت الله جلیلی، میدان نواب صفوی، سه راه نواب و امتداد خیابان مدرس به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: این تصمیمات در راستای حفظ امنیت رانندگان و شهروندان گرامی اتخاذ شده و تا بازگشایی مجدد مسیر ترددی خیابان مدرس ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5533847

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه قطار شهری بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج زلزله هرمزگان اردبیل خراسان رضوی آلودگی هوا مشهد حجاب و عفاف آمار کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود