Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی امن‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاری است.

بختیار رازانی، در جلسه مشترک با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی که به منظور تأمین اعتبار برای تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: در این حلسه راهکارهای لازم جهت تأمین بودجه و شرایط کافی جهت تکمیل زیرساخت‌های مناطق ویژه اقتصادی در حال ساخت و موجود در لرستان را مورد بررسی قرار داده و تأمین اعتبار جهت شروع عملیات تکمیل زیرساخت‌های لازم این مناطق در اولویت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای اجرای پروژه‌های مهمی همچون دیوار حصار و ساختمان گمرک و باسکول توزین و ... در مناطق ویژه اقتصادی لرستان اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که با همکاری دستگاه‌های مرتبط بخصوص سازمان برنامه و بودجه استان و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعتبارات مورد نیاز را در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان قرار دهند که پروژه‌های مذکور بر اساس اولویت اجرایی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی امن‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی مرکز جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی با هدف توسعه صادرات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرک های صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران لرستان منطقه ویژه اقتصادی شهرک های صنعتی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود