Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت تاکنون تاکید بر حمایت از زنان سرپرست خانوار و کمک به رفع مشکلات این قشر است.
به گزارش خبرگزاری آریا، انسیه خزعلی در نشست تخصصی زنان و خانواده استان کردستان در سنندج افزود: یکی از مشکلات زنان سرپرست خانوار پیدا کردن ضامن برای دریافت تسهیلات بود بنابراین یکی از کار‌هایی که از آغاز دولت سیزدهم مورد تاکید رییس جمهور قرار گرفت حمایت از این زنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بر این اساس از اولین مواردی که در ستاد ملی زنان و خانواده مورد تصویب قرار گرفت، ایجاد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار بود که در واقع دولت آنان را ضمانت می‌کند و نیازی به ضامن ندارند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: از دیگر موارد مربوط به حوزه زنان بحث کسب و کار‌های پایدار خانواده محور است که تدوین شده و مورد حمایت دولت است و از نظر تسهیلات هم پیگیری شده و به شکل بسیار خوبی پیش می‌رود.
وی با بیان اینکه 200 میلیارد ریال برای اشتغال زنان در بخش کشاورزی تصویب شده است گفت: 150 میلیارد ریال نیزبرای تکمیل و تجهیز هنرستان‌ها و هنر‌های زیبای دختران سنندج در این سفر تصویب شده است.
خزعلی یادآور شد: همچنین برای زنان سرپرست خانوار و کارآفرینانی که می‌خواهند از طریق فروش محصولاتشان حمایت شده و درآمدی داشته باشند، اعتباری برای راه اندازی بازارچه صنایع دستی زنان استان اختصاص داده شده است.
وی گفت: برای اولین بار است که دولت در سفر‌های خود اعتباراتی را خاص زنان اختصاص داده و پیگیری می‌کنند که حتما انجام شود.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده یادآور شد: برای دختران بازمانده از تحصیل بدون سقف بودجه اختصاص داده شده و تا زمانی که دختر بازمانده از تحصیل وجود داشته باشد قرار شده اعتبار به استان داده شود تا همه دختران به تحصیل ادامه داده و ترک تحصیل نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دولت سیزدهم زنان سرپرست خانوار زنان و خانواده رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار