Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:12:15 GMT

قتل کارمند اداره برق همدان به خاطر سرقت نبوده است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۲۲۲۸

قتل کارمند اداره برق همدان به خاطر سرقت نبوده است

ایسنا/همدان معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کرد: هنوز قاتل کارمند اداره برق همدان شناسایی و دستگیر نشده است.

حسین بشری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه شایعه شده علت قتل سرقت موبایل مقتول بوده است، اظهار کرد: این موضوع را تأیید نمی کنیم چراکه اصلاً بحث سرقت در این قتل مطرح نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در حال کار بر روی پرونده هستند، خاطرنشان کرد: به محض دریافت اطلاعات تکمیلی، اطلاع رسانی صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان بیان کرد: قاتل هنوز شناسایی نشده است اما امیدواریم طی دو سه روز آینده این پرونده به سرانجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اداره برق فرمانده انتظامی قتل قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سرقت برای انتقام!
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز