Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله بهادری گفت: در محور ایلام-مهران، تونلِ کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر در دست احداث است که حفاری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول کف کنی و ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت این تونل و تسطیح مسیر برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.

او گفت: تونل کیلومتر ۵ تا تونل دوم راه کربلا، چهار خطه کردن پل بزرگ این مسیر، اجرای عملیات لاینینگ توسط پیمانکار در تونل دوم راه کربلا و آماده سازی مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری در ایام اربعین از جمله کارهای در دست اقدام محور ایلام- مهران است که موجب تسهیل در تردد زائرین عتبات عالیات خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری گفت: تمام تلاش راه و شهرسازی استان و مشاوران و پیمانکاران این است که چند قطعه باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین تکمیل شده و سایر پروژه‌ها نیز برای عبور اضطراری ساماندهی شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: ۶ کیلومتر (۲ کیلومتر محدوده تقاطع روستای چم آب و ۴ کیلومتر محدوده روستای بانروشان) هم اکنون در حال اجرای آسفالت است و تا اربعین این ۶ کیلومتر به صورت بزرگراه تکمیل شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

بهادری در ادامه به ۲۰ کیلومتر عملیات آسفالت مسیر احداث شده اشاره کرد و افزود: لایه دوم آسفالت این ۲۰ کیلومتر در دست اجرا است و تا اربعین به اتمام خواهد رسید.

او گفت: همچنین با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم نقاط پر حادثه و پیچ‌های خطرناک این منطقه حذف خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محور ایلام مهران راه و شهرسازی تا اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال