Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور جمعه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: عید غدیر خم عیدی است که مسلمانان برای بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص)، پناهگاه و رهبر خود را پیدا کردند.

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت این عید بزرگ، ستاد غدیر بندر ماهشهر از مدت‌ها قبل در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع است و عاشقان ولایت و امیرالمومنین (ع) برنامه‌های خوبی را در سطح شهرستان در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر بیان کرد: در دهه ولایت امسال نیز برنامه‌های محتوایی برای آموزش و بصیرت‌افزایی در جامعه تدارک دیده شده است.

محمدی‌پور با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی افزود: کارگروه ستاد غدیر بندر ماهشهر در دهه ولایت امسال برنامه‌های خوبی را برای فضای مجازی تدارک دیده که تولید محتوای مناسب با این ایام یکی از این برنامه‌هاست.

وی تاکید کرد: در دهه ولایت امسال نیز مسابقات مجازی با محوریت ولایت حضرت علی (ع) در بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.

امام جمعه بندر ماهشهر در ادامه مواسات را یکی از فضائل اخلاقی امام علی (ع) برشمرد و اظهار کرد: کارگروه مواسات ستاد غدیر در این راستا پخت ۴۰ هزار پرس غذای نذری و پخش آن را میان نیازمندان شهرستان برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: محافل باشکوه و مفصل انس با قرآن از سوی کارگروه قرآنی ستاد غدیر تدارک دیده شده که در دهه ولایت امسال این برنامه‌ها قطعاً با استقبال خوب مردم بندر ماهشهر همراه خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر با اشاره به نقش بانوان در جامعه گفت: برای بانوان نیز توسط کارگروه خانواده برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که در مصلی و سایر نقاط شهر بندر ماهشهر و شهرک‌های اطراف اجرا خواهد شد.

محمدی‌پور تصریح کرد: همچنین به مادرانی که در عید سعید غدیر خم فرزند خود را به دنیا بیاورند، هدیه‌ای اهدا خواهد شد.

امام جمعه بندر ماهشهر به سایر برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای عرفه، نماز عید قربان، مسابقات ورزشی، تجلیل از سادات و علما، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و برپایی مواکب از دیگر برنامه‌های ستاد غدیر بندر ماهشهر در دهه ولایت است.

کد خبر 5533853

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر دهه ولایت عید غدیر خم برنامه فرهنگی بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج زلزله هرمزگان اردبیل خراسان رضوی آلودگی هوا مشهد حجاب و عفاف آمار کرونا ایلام دهه ولایت امسال بندر ماهشهر ستاد غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: ۲۵۰ برنامه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی استان گیلان به منظور حفاظت بهتر و گسترده‌تر از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها ۲۵۰ برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بناهای تاریخی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مورد مرمت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان، افتتاح پروژه‌های مرمت و احیای بناهای تاریخی در سطح استان، تقدیر از میراث‌بانان و برگزاری رویداد تخصصی افتتاح موزه مردم‌شناسی رودبار بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته میراث فرهنگی است.

جهانی اضافه کرد: افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی، نمایشگاه باستان‌شناسی و نمایش اشیای شاخص و کمتر دیده شده، برگزاری جشنواره بهار نارنج ثبت ملی استان و دیدار با چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.‌

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی ویژه این هفته از جمله پاکسازی آثار و محوطه‌های تاریخی سطح استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آنلاین و حضوری آموزشی، نمایشگاه‌ها، تجلیل از مفاخر و میراث‌بانان حوزه میراث فرهنگی، تورهای آشناسازی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با قدردانی از مقام عالی دولت در گیلان گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تعامل خوبی با حوزه میراث فرهنگی دارند و اعتبار خوبی برای سه حوزه تخصصی تخصیص داده شده که بخش عمده این تخصیص مربوط به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی است.

کد خبر 748691

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن