Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صلواتیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شروع مراسم‌های دهه امامت و ولایت در سطح استان همدان از عید قربان در مسجد امیرالمومنین (ع) است.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه ویژه ای برای شب غدیر در پارک ایرانیان، آرامگاه باباطاهر، پارک مردم، بلوار ارم، پارک پرواز و میدان سنگ شیر برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان افزود: موکب هایی نیز برپا می‌شود که ۱۰ جوان گرداننده هر موکب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلواتیان، نور افشانی، اطعام و افطار، زمینه سازی آزادی زندانی، توزیع نان رایگان، تهیه جهیزیه، چهارپایه خوانی، پویش وقف غدیر، راه اندازی کاروان موتور و دوچرخه سواری، برگزاری مسابقه دلنوشته و نهج البلاغه خوانی، خطبه غدیر و اهدای جوایز به برگزیدگان را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده از عید قربان تا غدیر امسال دانست.

وی یادآور شد: در میدان امام خمینی (ره) در شهر همدان نیز غرفه‌های غدیر ظهور و غرفه‌های فرهنگی برپا خواهند شد.

صلواتیان با بیان اینکه در اجرای مراسم‌ها به هیئت‌ها و مساجد کمک خواهیم کرد؛ خاطرنشان کرد: پویشی برای نصب پرچم امیرالمومنین (ع) برای سر در ادارات تدارک دیده شده است. صلواتیان در این راستا تاکید کرد: راه اندازی پویش «هر خانه یک پرچم»، تحول چشمگیری برای زیبایی بصری این استان در روز عید غدیرخم فراهم می‌کند.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان در ادامه گفتگو از طبخ و توزیع بسته غذایی در این ایام بین نیازمندان سطح استان خبر داد و گفت: برنامه‌ای نیز برای واقعه غدیر در باغ موزه دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

صلواتیان یادآور شد: هماهنگی‌هایی با امامان جمعه شهرستان‌ها و ستادهای مردمی برای گسترش مراسم‌ها تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری چندین پویش به نام‌های هر خانه یک پرچم، نذر قربانی در روز عید قربان و پویش همسایه خبر داد و افزود: تجمعی به مناسبت عید غدیر برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان در تشریح این موضوع گفت: برنامه‌ای برای روز عید غدیر برای تجمع همشهریان در قالب مراسم فرهنگی تدارک دیده شده است.

صلواتیان همچنین از برگزاری مراسم برای طلاب مساجد سطح استان و جهاد تبیین خبر داد و گفت: با تعداد یک هزار و ۸۰۰ مسجد نیز در سطح استان در راستای همکاری برای روز غدیر هماهنگ شده است.

وی از فروش محصولات غدیر در تالار قرآن خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این مراسم‌ها، آشنایی با امیرالمومنین (ع) است.

کد خبر 5533873

منبع: مهر

کلیدواژه: واقعه غدیر همدان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل زلزله هرمزگان خراسان رضوی آلودگی هوا مشهد حجاب و عفاف آمار کرونا ایلام تدارک دیده شده استان همدان سطح استان مراسم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال خبر داد.

وی در حالی از این خبر مسرت‌بخش پرده برداشت که توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند وارد فازی جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱۴ سال مسکوت بود، ادامه داد: این منطقه در آستانه فعالیت مجدد و واگذاری است. جهان‌آباد یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان همدان تلقی و بستر خوب و اثرگذاری برای توسعه به شمار می‌رود.

حقیقی عنوان کرد: با توجه به تنش‌های آبی در منطقه، در جهان‌آباد زمینه مناسبی برای ایجاد «بندر خشک» وجود دارد، امیدواریم با حمایت نمایندگان، این موضوع عملیاتی شود و رفتن به سوی این کار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن جلوگیری از هدررفت منابع است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد و رونق آن یکی از دغدغه‌های اصلی ما تلقی می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من همدان نیاز به صنعت خودروسازی دارد و منطقه جهان‌آباد این ظرفیت را دارد که در این زمینه کمک‌حال باشد.

عباس صوفی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی توسعه اقتصاد، پویاییِ شهرک‌های صنعتی است، تبیین کرد: برنامه‌ریزی برای فعال کردن واحد‌های تولیدی در روستاها، یکی از اهداف مهم ما خواهد بود و تمام تلا‌ش‌ها در نگاه کلان، توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود