Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:48:01 GMT

رفع مشکل گازبهای صنایع سفال شهر جهانی لالجین

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۲۶۴۵

رفع مشکل گازبهای صنایع سفال شهر جهانی لالجین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدصادق محبی‌نظر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نرخ بهای مصرفی گاز، دغدغه‌‌‌‌‌ جدی صنعتگران سفال شهر لالجین است که با پیگیری‌های مستمر این مشکل رفع شد.

وی ادامه داد: طبق قانون بودجه سال۱۴۰۰ گازبهای واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمی و فلزی ۳۰ درصد و صنایع سیمان و سایر موارد که همان سفال و سرامیک است برابر ۱۰ درصد نرخ متوسط خوراک گاز تحلیلی به شرکت‌های پتروشیمی خواهد بود و ماهانه توسط معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت به ستاد ملی شرکت گاز ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای افزایش گازبها در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از تاریخ ششم بهمن ماه ۱۴۰۰ مصوب شد در ازای هر مترمکعب مبلغ ثابت ۵۰۰۰ ریال برای صنایع سیمان و سفال و سرامیک در خصوص صنایع آجر و سفال در نظر گرفته شود.

وی افزود: تعرفه گاز طبیعی تأسیسات گردشگری، هتل‌ها، آب‌درمانی‌ها و صنایع دستی برابر گازبهای بخش خدمات تجاری است که از ابتدای امسال با نرخ ۱۴۹۵ ریال محاسبه، اعمال، اصلاح و در صورتحساب ها منظور شده است.

محبی‌نظر با اشاره به صنایع سفال نیز افزود: از آنجا که سفال در گروه صنایع دستی قرار می‌گیرد در حال حاضر تعرفه همان ۵۰۰۰ ریال است، اما چنانچه پروانه‌های صادره را از طریق اتحادیه‌ها تغییر دهند، طبق بند ط تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بصورت تعرفه تجاری ۱۴۹۵ ریال محاسبه و تعدیلات انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سامانه ۱۱۱ خبر داد و گفت: با این اقدام امکان ارتباط بدون واسطه با مردم همدان و پاسخگویی به آنها در بستر «سامد» فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه رسیدگی به درخواست مردم و پاسخگویی بدون واسطه به آنها از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت گاز استان است، گفت: درخواست‌های مطرح‌شده با هر ماهیتی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشاهده، بررسی و برای اقدام به بخش‌های مختلف شرکت ارجاع داده شود و نتیجه نهایی اقدامات توسط بخش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در سیستم سامد ثبت شده و رونوشت از نتیجه به متقاضی اعلام شود.  

وی تأکید کرد: شرکت گاز استان همدان به‌صورت دوره‌ای در فواصل سه‌ماهه، شش‌‌‌‌‌‌‌ماهه و یک‌ساله‌ اقدامات صورت گرفته در خصوص تمام درخواست‌های ارجاعی به این شرکت را تهیه کرده و به مرکز سامد ارسال می‌کند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش گازبها شرکت گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه تیم استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج‌ فارس است، گفت: امیدواریم که این تیم بتواند علاوه بر اینکه در ابعاد ملی و منطقه‌ای می‌درخشد، در ابعاد جهانی هم بدرخشد.

به گزارش ایسنا، علی‌عسکری پس از پایان نخستین جلسه هیات‌ مدیره باشگاه استقلال تهران، درخصوص خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، اظهار داشت: خدا را شاکریم که تیم استقلال جزو خانواده هلدینگ خلیج‌فارس شد و به این تیم خوش آمد می‌گوییم.

وی با بیان اینکه تیم استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج‌ فارس است، گفت: امیدواریم که این تیم بتواند علاوه بر اینکه در ابعاد ملی و منطقه‌ای می‌درخشد، در ابعاد جهانی هم بدرخشد. برای دستیابی به این مهم، احتیاج به وحدت، همدلی، انضباط، همیت و برنامه‌ریزی است.

نایب‌ رئیس هیات‌ مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، افزود: در صورت موفقیت استقلال در ابعاد جهانی، می‌تواند فرهنگ، تمدن، باورها و توانمندی‌های ملت ایران به جهانیان نشان بدهد. از خدا می‌خواهیم این تیم در این راه موفق شود. در این مسیر اخلاق‌مداری، توکل بر خدا و توسل مؤثر است.

علی‌عسکری تصریح کرد: ما حامی جدی تیم استقلال هستیم. امیدواریم این تیم با حمایت هواداران، مدیریت خوب و همچنین مدیریت فنی خوب و حرفه‌ای بتواند، در طراز جهانی بازی و قله‌های موفقیت را فتح کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود