Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- بیت‌کوین بعد حضور کوتاه‌مدت در کانال ۲۲ هزار دلار، امروز شنبه ۱۸ تیر به نیمه‌های محدوده ۲۱ هزار دلار عقب‌نشینی کرد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز درحالی ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار بود که صبح جمعه مهمترین ارز دیجیتال دنیا کمی بیشتر از ۲۲ هزار دلار معامله می‌شد. افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین با کاهش سه‌دصدی ارزش اتریوم همزمان شد و دومین ارز دیجیتال سرشناس بازار به کف محدوده هزار و ۲۲۰ دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت قیمت دوج‌کوین چهار درصد ریزش داشت و بازدهی شیبا و ترون تقریبا صفر درصد برآورد می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۸ تیر ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار بود. این رقم افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد، چون صبح دیروز هر واحد بیت‌کوین کمی بیشتر از ۲۲ هزار دلار معامله می‌شد. در این مدت بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۲ هزار و ۱۶۰ دلار بوده و کمترین سطح این ارز دیجیتال ۲۱ هزار و ۲۷۵ دلار محسوب می‌شود. با این حال، چون هفته قبل بیت‌کوین در کف کانال ۱۹ هزار دلار حضور داشت، بازدهی هفتگی آن نزدیک مثبت ۱۳ درصد برآورد می‌شود. به‌این ترتیب قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین نسبت به آبان پارسال که شاهد ثبت رکورد تاریخی بیت‌کوین بودیم، ۶۸ درصد پایین‌تر قرار دارد. آن زمان بیت‌کوین سطح ۶۸ هزار دلاری را تجربه کرده بود. همچنین حجم ۴۱۰ میلیارد دلاری بازار بیت‌کوین، سهم ۴۱ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار را نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۲۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را منفی سه‌درصد نشان می‌دهد. قیمت اتریوم صبح امروز شنبه ۱۸ تیر درحالی هزار و ۲۲۰ دلار بود که صبح جمعه این ارز دیجیتال را هزار و ۲۶۰ دلار خرید و فروش می‌کردند. طی شبانه‌روز گذشته بیشترین و کمترین قیمت اتریوم به‌ترتیب هزار و ۲۶۱ دلار و هزار و ۲۰۲ دلار به‌ثبت رسیده و، چون شنبه هفته قبل این ارز دیجیتال هزار و ۴۵ دلار ارزش داشت، بازدهی هفتگی آن نزدیک ۱۷ درصد محاسبه می‌شود.

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز چیزی حدود ۷۵ درصد از قله تاریخی آن پایین‌تر قرار داشت. آبان پارسال بیشترین قیمت تاریخی اتریوم چهار هزار و ۸۵۱ دلار به‌ثبت رسید. همچنین سهم این ارز دیجیتال از کل بازار تقریبا ۱۵ درصد برآورد می‌شود و از این حیث بعد بیت‌کوین، دومین ارز دیجیتال سرشناس دنیا به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین و کاردانو در شبانه‌روز گذشته به‌ترتیب چهار و سه درصد کاهش پیدا کرده و بازدهی ترون و شیبا در این مدت صفر درصد محسوب می‌شود. قیمت دوج‌کوین صبح امروز شنبه ۱۸ تیر ۰.۰۶۹ دلار بود و دیروز این ارز دیجیتال که با سهم یک درصدی از کل بازار، هشتمین ارز دیجیتال سرشناس دنیا به‌شمار می‌رود، ۰.۴۸۴ دلار خرید و فروش می‌شد. قیمت کاردانو نیز از ۰.۴۸۴ دلار به ۰.۴۷۲ دلار تقلیل پیدا کرد و ارزش این ارز دیجیتال افت سه درصدی را به‌ثبت رساند. قیمت ترون در شبانه‌روز گذشته روی رقم ۰.۰۶۹ دلار ثابت باقی ماند و هر واحد شیبا ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله شد تا تغییر قیمت این دو ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته صفر دلار باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۱۲۰ دلار

۲۲ هزار و ۹۵ دلار

۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۴۵ دلار

هزار و ۲۶۰ دلار

هزار و ۲۲۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

کاردانو

۰.۴۴۷ دلار

۰.۴۸۴ دلار

۰.۴۷۲ دلار

ترون

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۹ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۷۲ دلار

۰.۰۶۹ دلار

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارز دیجیتال امروز شنبه ۱۸ تیر شبانه روز گذشته ارز دیجیتال هزار و ۲۲۰ دلار قیمت بیت کوین قیمت لحظه ای هزار دلار صبح امروز دوج کوین ۲۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت