Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان علوم پزشکی متقاضی انتقال و مهمانی توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط آنها از امروز شنبه ۱۸ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۰ تیر ادامه دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، بر اساس جدول زمان بندی سامانه "انتقال و مهمانی" دانشجویان، ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های علوم پزشکی مبدا و بارگذاری مدارک که از ۲۰ فروردین شروع شد و چندین بار تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه های مبدا و ویرایش توسط دانشجویان نیز از یکشنبه اول خرداد آغاز شد. در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان توسط دانشگاه مبدا تا ۱۲ تیر ماه ادامه داشت. بررسی مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان متقاضی توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط آنها نیز از امروز ۱۸ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۰ تیر ادامه دارد.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی برای انتقال و مهمانی توسط دانشگاه مقصد نیز مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

وزارت بهداشت تاکید کرد؛ در صورتی که این سامانه در برخی از دانشگاه ها فعال نباشد از پذیرش هر گونه مکاتبه و ارجاع دانشجویان به وزارت بهداشت در خصوص  انجام انتقال یا مهمانی خارج از سامانه مذکور خودداری خواهد شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تصمیم گیری در خصوص انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی و یا انتقال  طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: انتقال و مهمانی دانشجویان ، دانشجویان علوم پزشکی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتقال و مهمانی دانشجویان دانشجویان علوم پزشکی درخواست دانشجویان دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی توسط دانشگاه بررسی مدارک علوم پزشکی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام هزینه‌های درمان و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به‌صورت رایگان انجام دهند.

وی افزود: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به‌صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند در راستای حمایت از آینده‌سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

مؤمنی یادآور شد: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 750952

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند