Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف قائدی و نوراللهی در الاهلی مشخص شد

رسانه اماراتی از ماندگاری دو بازیکن ملی پوش ایرانی در ترکیب شباب الاهلی خبر داد.

به گزارش طرفداری، آینده مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان در شباب الاهلی در یک ماه گذشته مبهم بود.

بسیاری از رسانه های امارات احتمال جدایی هر دو بازیکن ملی پوش کشورمان از تیم اماراتی را پیش بینی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن ژاردیم سرمربی جدید شباب الاهلی حضور مداوم مهدی قائدی و احمد نوراللهی در تمرینات گروهی تیم تکلیف آینده این 2 بازیکن را مشخص کرد.

سایت «اسپورت» امارات با انتشار اسامی 6 لژیونر فصل جدید شباب الاهلی، خبر داد قائدی و نوراللهی در فصل آینده هم در تیم ماندنی شدند.

با این خبر فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال که در این فصل هدایت اتحاد کلباء را در اختیار دارد در جذب قائدی ناکام ماند. مجیدی از ماه گذشته به دنبال جذب قرضی این مهاجم ایرانی بود.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

پیام پل پوگبا برای هواداران یوونتوس: به زودی می‌بینمتان تاریخ استقلال می گوید وریا غفوری هم دیر رفت! رسمی؛ پیراهن اول تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022  صالحی‌ امیری: فدراسیونی که از مجلس و اسپانسر بودجه می‌ گیرد برای خودش است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟

 مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟