Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وینگر تیم ملی آرژانتین نخستین خرید تابستانی یوونتوس لقب گرفت.
به گزارش آریا، آنخل دی ماریا، وینگر باتجربه آرژانتینی پس از جدایی‌اش از پاری سن ژرمن، پیراهن یوونتوس را به‌تن می‌کند. تا چند هفته پیش، کش‌وقوس‌های زیادی در مسیر انتقال آنخل دی ماریا به یووه وجود داشت اما در نهایت او پیشنهاد پرافتخارترین تیم سری آ را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب‌سایت یوونتوس، آنخل دی ماریا که شب گذشته به تورین سفر کرد و امروز تست پزشکی یوونتوس را گذراند، با امضای قراردادی یک ساله تا ژوئن 2023، به صورت آزاد به جمع سیاه‌وسفیدپوشان تورین ملحق شد. قرارداد این وینگر 34 ساله با یوونتوس به مدت یک فصل دیگر قابل تمدید است. دی ماریا که نخستین خرید تابستانی یوونتوس است، پیراهن شماره 22 بیانکونری را به تن خواهد کرد.
دی ماریا که از سال 2007 در فوتبال اروپا حضور دارد، مجموعا در 636 بازی برای باشگاه‌های بنفیکا، رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن موفق به ثبت 148 گل و 243 پاس‌گل شده است. با این آمار، یوونتوس حداقل برای یک سال خیالش بابت داشتن یک وینگر راست درجه یک راحت خواهد بود. این بازیکن باسابقه تیم ملی آرژانتین که انگیزه‌های زیادی برای حضور در جام جهانی 2022 دارد، در فصل 22-2021 موفق به ثبت 5 گل و 9 پاس گل در 31 بازی برای پاری سن ژرمن شد. 

- در حالی که آژاکس با برایان بروبی به توافق شخصی رسیده است، امکان دارد منچستریونایتد او را هایجک کند. منچستریونایتد و اریک تن هاخ به جذب مهاجم هلندی لایپزیش علاقه‌مند هستند. به گزارش بیلد، با وجود مذاکرات بین آژاکس و لایپزیش، منچستریونایتد نیز وارد کورس رقابت برای جذب برایان بروبی شده است. شیاطین سرخ قصد دارند تا او را با مبلغ 15 میلیون یورو به خدمت بگیرند. اریک تن هاخ نیز تماس تلفنی با بروبی داشته است. این بازیکن روابط خوبی با تن هاخ دارد و این مربی هلندی می‌تواند باعث تغییر نظر بروبی برای پیوستن به یونایتد به جای آژاکس شود.
گفتنی است که برایان بروبی تابستان گذشته در یک انتقال رایگان از آژاکس به لایپزیش پیوست اما این مهاجم 20 ساله نتوانست در آلمان به اهداف خود برسد و در نهایت پس از گذراندن یک نیم فصل در بوندسلیگا، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه در یک انتقال قرضی به آژاکس پیوست. او در 11 بازی برای آژاکس موفق شد تا آمار 7 گل و 1 پاس گل را خود ثبت کند. این باشگاه هلندی نیز پس از بازگشت موفقیت آمیز بروبی، علاقه دارد تا این بازیکن را در یک انتقال دائمی به خدمت بگیرد.

- یوونتوس برای تقویت پست دفاع چپ، مدافع ایتالیایی جنوا را جذب می کند. کامبیاسو که با هر دو پا به خوبی بازی می کند، می تواند در هر دو سمت خط دفاعی به میدان برود. آندره آ کامبیاسو مدت هاست منتظر انتقال به یوونتوس است و بیانکونری با جنوا و بازیکن توافق کرده بود اما رادو دراگوشین حاضر نبود به عنوان بخشی از قرارداد به جنوا در سری بی برود. با این حال، مدافع جوان رومانیایی حالا پاسخ مثبت خود را داده و همه چیز آماده انجام است.
به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، برای انتقال آندره آ کامبیاسو، مدافع چپ 22 ساله ایتالیایی جنوا به یوونتوس، فقط پاسخ مثبت رادو دراگوشین به جنوا باقی مانده بود که این اتفاق حالا رخ داده است. در واقع قرار بود تست پزشکی کامبیاسو امروز همراه با دی ماریا انجام شود اما این اتفاق رخ نداد. حالا همه چیز مهیای حضور مدافع ایتالیایی در یوونتوس است و انتظار می رود تست پزشکی او دوشنبه انجام شود. 
یوونتوس پس از جذب پوگبا و دی ماریا، همچنان به دنبال تقویت تیم است و مکس الگری، کامبیاسوی جوان را برای پست مدافع چپ در نظر گرفته است. کامبیاسو فصل گذشته اولین تجربه اش در سری آ را پشت سر گذاشت؛ 26 بار برای جنوا به میدان رفت و 1 گل و 4 پاس گل ثبت کرد. پست تخصصی او مدافع چپ است اما به راحتی می تواند در پست مدافع راست هم بازی کند زیرا با هر دو پا به خوبی بازی می کند. 

- دریس مرتنز، مهاجم بلژیکی خواهان ماندن در ناپولی است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی پس از اتمام قرارداد دریس مرتنز، قرارداد مهاجم بلژیکی خود را تمدید نکرده و او اکنون بدون تیم است. با این حال این بازیکن متولد 1987 می خواهد به هر قیمتی در پارتنوپی بماند و بدین منظور آمادگی این را دارد که از دستمزد خود به میزان 500 هزار یورو کم کند. از آنجا که ماندن در ناپولی اولویت مرتنز به حساب می آید، بنابراین او در این روزها در حال رد کردن پیشنهادهای سایر تیم هاست. باید دید این تمایل مرتنز برای کاهش دستمزد، باعث ماندن او در ناپولی می شود یا نه. 

- پاری سن ژرمن هنوز نتوانسته جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ایتالیایی ساسولو و میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر را به خدمت بگیرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، هنریکه، یکی از مدیران باشگاه پاری سن ژرمن روز جمعه در میلانو حضور پیدا کرد تا با مدیران ساسولو در مورد جانلوکا اسکاماکا و با مدیران اینتر در مورد میلان اشکرینیار مذاکره کند. 
در این نشست، توافقی بین هنریکه و کارنوالی (مدیر اجرایی ساسولو) حاصل نشد. این دو مدیر در طول مذاکرات رفتاری آرام داشته اند اما با حالت چندان مثبتی نیز جلسه را ترک نکرده اند. در واقع ساسولو امیدوار بود پی اس جی پیشنهادش را به رقم مدنظرش نزدیک کند اما این اتفاق رخ نداد و پیشنهاد 35 میلیون یورویی (30 میلیون + 5 میلیون یورو پاداش) باشگاه فرانسوی توسط نرووردی رد شد. انتظار می رود پاری سن ژرمن به زودی پیشنهاد جدیدی ارائه کند اما ساسولو همچنان حاضر نیست درخواست 50 میلیون یورویی برای فروش مهاجم ایتالیایی خود را کاهش دهد. 
در جلسه هنریکه با مدیران اینتر نیز خبری از توافق بر سر میلان اشکرینیار نبود. این انتظار وجود داشت که پاری سن ژرمن به منظور جذب هدف اصلی خود برای تقویت خط دفاعی، پیشنهاد مناسبی ارائه کند اما اینتر نیز حاضر نشد درخواست مالی خود را کاهش دهد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آنخل دی ماریا یوونتوس منچستریونایتد آنخل دی ماریا برایان بروبی پاری سن ژرمن پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!